![]() |
vage klachten
Ik begin me een beetje zorgen te maken; ik heb allerlei vage klachten.. :(
- Ik ben ruim 4 kilo afgevallen (binnen een maand tijd ong.) - Gisteren en vandaag misselijk en last van mn darmen - Weinig trek meer wie heeft er enig idee wat dit kan zijn of wat ik er aan kan doen? |
Vanalles, naar de dokter dus.
|
'k Denk niet dat het heel erg is, maar je zou idd best eens naar de dokter gaan als het niet beter gaat. Onlangs veel stress gehad ofzo? Of onlangs slecht beginnen eten (10 tassen koffie per dag,...)?
|
Citaat:
|
Ja maar dat gewichtsverlies komt misschien doordat ze weinig trek heeft...is dus misschien een gevolg van een symptoom en niet van de "ziekte" zelf...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stress kan inderdaad een oorzaak zijn geweest. Ik heb het ook gewoon erg druk; met school, stage, werk en ook nog mn sociale leven. Heb minder trek dan voorheen inderdaad. Of dat een gevolg zal zijn van stress oid; dat weet ik eigelijk niet.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik zou ook naar de dokter gaan.
Wat bedoel je trouwens met 'last van je darmen'? Diarree, buikpijn, krampen, of obstipatie? |
Citaat:
Ohja, en om dokter te worden, moet je (in België toch) minstens 7 jaar studeren en ik neem aan dat ze pas in haar 2de/3de jaar zit, dus 't is niet dat ze er alles van weet...(maar ik ook niet hé, zeg alleen maar m'n gedacht) |
Citaat:
Beide kunnen ze helpen bij genezing, ze zoeken de oorzaak alleen ergens anders. Je kunt toch niet zeggen wie het in dit geval beter weet? |
En ik weet ook wel dat ik eigelijk naar de dokter moet gaan..
Ik kijk het nog wel even aan, heb deze week vrij en door uit te rusten ed hoop ik weer wat op te knappen.. :) |
Ik heb dit van de zomer ook gehad, en ik was ook rond de 4 kilo afgevallen binnen 1 maand tijd.
Ik kreeg steeds onwijs pijn na het eten had af en toe ook diarree, kon niets meer eten mijn eetlust was helemaal weg. Toen ik naar de dokter ben gegaan bleek dat er een bacterie en/of ontsteking in mijn maag en dunne darm zat. Is daarna overgegaan met een medicijnkuur. Ik zou me niet te veel zorgen maken als ik jou was, maar ik zou zeker wel langs de huisarts gaan. (y) |
Hmm dit komt wel erg overeen met wat ik nu heb.. kga dan toch binnekort maar echt naar de dokter denk ik.. :)
thnx in ieder geval! |
griep
|
dat je zoveel afvalt door enkel een griepje kan niet.
|
Citaat:
Maar als het niet over gaat lijkt naar de huisarts gaan me idd het verstandigst. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |