![]() |
Gedichten voortgekomen uit een zeer intressante meeting....
van enkelen met een zeer laag niveau
Een aantal Arabieren kwam ons plezieren met veel verlies en manieren vergezeld door een aantal maffe dieren een kruising tussen gieren en stieren om een feestje te vieren toen kwamen een stel s.commers de boel verstieren zij wilden die malle dieren gaan versieren en gingen zich met borrels en muziek vertieren. Van Tacidvs: (Lieve Kitty Van Doc & Mij: Ode aan de dode orgelman Zijn handen hebben voor de laatste maal instrumentaal zege gevierd. Zijn hele leven eraan gegeven, en zo slecht behandeld, zo ongemanierd. De passie die hij gaf, aan die grote slinger. Als blijk van zijn melodieuze liefde, voor de laatste keer... Het was zijn manier, de dingen te relativeren. Nu draait hij voor de laatste maal, om zijn geliefde te eren. De lach op zijn gezicht, van hen die kwamen naar zijn kist. Staat in het geheugen gegrift, het is maar dat je het wist ! Van Mabo: De slagroom was het toetje op de taart Van cafe zonder kaart, in een straat zonder huizen in een dorp zonder naam zit ik in het cafe met taart en wacht ik op de thee. maar die staat niet op de kaart net als het cafe en het dorp ben ik van de kaart geraakt. eentje van ratsja & eentje van Imare18, maar ik weet neit meer van wie welke was: 1. Slagvaardig als ik ben stamel ik met mijn volgende slag wanneer ik gevlaag naar de junknoot (?) blijf zoeken (kan het heel moeilijk lezen) 2. Aan het roer dien avond stond mijn hart en scheple maan en bossen in zichin van al wat hel geleden had voor het mee langs boeg en tuig voorbij die laatste stad En mijn poetische (liefdes) bui die dag :o De stilte zei geen woord teveel, De tijd heeft de liefde niet verdreven. Het heeft het hooguit ingekleurd, en het een andere naam gegeven. Intenser, rommelig maar doelgericht. Het laatst zuchtje twijfel weggezucht. Maakte de mooiste bloemen mooier, tekende wolken in een lege lucht. De liefde heeft zonder overleggen, stiekum iemand aangeraakt. Vervolgens fluisterde het me zachtjes, kijk, ik heb iemand voor jou gemaakt... (en voor de duidelijkheid: Neej....ik ben niet spontaan verliefd geworden deze meeting... Nah...dat was het poetische meetinggedeelte...:D leuk? :) |
Zeer leuk :D
Citaat:
|
Citaat:
:eek: |
Citaat:
*kusjuh* :o Ohw en je mag hier op DoP niet spammen :p |
Citaat:
tis poetisch...? njah het rijmt enzo in ieder geval :D |
ik vind dat gedicht baksteen...
|
erg ... uh ... apart :D
Jammer dat ik niet mee kon schrijven aan het arabieren gedicht :D |
:D leuk leuk leuk:D
btw...ik heb geen gedicht geschreven :p ....alleen 1 zinnetje gemaakt van t ARabieren gedicht :D :o Mylene>>>mooi dichie!:) |
Wat leuk gedaan .. echt knap hoor..
Jesse |
Je leert het ook nooit, hè?
|
Citaat:
|
K vind die laatste lievig...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ook ;) |
Citaat:
Ik vind de laatste (van jou) ook wel heel lief, maar vind hem niet altijd even goed lopen. Maar ach, hij is beter dan mijn aandeel aan het arabieren gedicht :D |
De meeting was echt baksteen :D... vooral de gedichtjes :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is gewoon een apart gedicht geworden waar iedereen op niet het beste moment het beste van probeerde te maken voortbordurend op het voorgaande... Mylene, Leuk trouwens dat je alle gedichten van de meeting op de site hebt geplaats; foto's volgen nog; ben druk en beetje ziek (dan schiet het allemaal niet zo op...) |
Euhw ik heb dus lekker niet meegeschreven aan het gedicht he?:D
Maaruhhh ik heb ook niet echt een hoog niveau hoor ;) (Zie dode orgelman?) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |