![]() |
Voor mij zijn de dingen zo anders
Zo geschiedt alles wat gebeurt en wat gebeuren mag zoals altijd als jij mij raakt en elke stem op tv maar blijft ruisen, blijft ruisen: “Hier is geen morgen, morgen hebben we doodgemaakt” tot ik bezwijk met al mijn kracht. Als ik waarheid niet had gegeven was de tijd tenminste stilgestaan en kwam de moord wat minder zacht. Want juist dat ene wat jij zocht was nu datgene wat daar lag en niet van jouw was. “Nooit geweest…” bleek achteraf. Maar jij was veel te jong en ik nog te naïef om te begrijpen wat ik brak. |
zoals altijd als jij mij raakt en elke stem
op tv maar blijft ruisen, blijft ruisen: Loopt niet lekker naar mijn mening :). Verder vind ik het mooi, het doet me aan iets dneken maar ik weet niet wat :confused:. |
'had stilgestaan' en 'van jou was' toch?
Ik vind de eerste strofe origineel, alleen morgen hebben we doodgemaakt loopt niet zo lekker vind ik, maar ik weet niets beters. De strofes daarna vind ik minder bijzonder, het pakt me niet zo. In de eerste strofe zet je een beetje een 'absurde' sfeer neer door dat 'morgen hebben we doodgemaakt', dat zet je niet door, jammer :) |
Rietje!
zo: 'Zo geschiedt alles wat gebeurt en wat gebeuren mag zoals altijd als jij mij raakt en elke stem op tv maar blijft ruisen, blijft ruisen: “Hier is geen morgen, morgen hebben we doodgemaakt” tot ik bezwijk met al mijn kracht.' vind ik hem mooier geloof ik? |
Citaat:
|
Zo geschiedt alles wat gebeurt en wat gebeuren mag zoals altijd als jij mij raakt en elke stem op tv maar blijft ruisen, blijft ruisen: “Hier is geen morgen, morgen hebben we doodgemaakt” tot ik bezwijk met al mijn kracht. Als ik waarheid niet had gegeven was de tijd tenminste stilgestaan en kwam de moord wat minder zacht. Want juist dat ene wat jij zocht was nu datgene wat daar lag en niet van jou was. “Nooit geweest…” bleek achteraf. Maar jij was veel te jong en ik bleek nog te naïef om te begrijpen wat ik brak. Beter? |
Ja zo istie fijn!
Nog 1 ding: ik zou ervan maken ik bleek te naief of ik nog te naief. iig 1 lettergreep minder. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |