![]() |
[Spam] IP's/hostnames blocken in Gmail
Weet iemand toevallig een manier om IP's waar spam vandaan komt te blocken in Gmail? Ik kan namelijk wel via more options-> show original kijken waar de mail vandaan komt, maar vervolgens heb ik daar niet zo veel aan als ik het toch niet kan blocken? Immers is het onderdeel "from:" makkelijk te manipuleren waardoor men alsnog spam van niet-bestaande domeinen kan sturen of erger nog: bestaande, maar domeinen die niets verkeerd doen.
|
Spam komt zelden van dezelfde IP's.
|
Anders zet je pop gewoon aan en rag je het naar je Outlook Express/Thunderbird/LotusNotes of whatever en kun je daar je spamfilter zo instellen dat je er niks van merkt :)
|
Citaat:
stel ik krijg spam van: jkdfasf72.686spamsite.com dfasd2.646spamsite.com dgsf38.666spamsite.com jkdds39.336spamsite.com die hebben natuurlijk allemaal een ip, bijv: 432.43.35.43 432.43.32.67 432.43.55.66 432.43.65.43 (dit zijn natuurlijk geen kloppende ip's, om aan te geven dat ze niet echt zijn) is er dan een manier om *spamsite.com of 432.43.*.* tegen te houden/in het 'spamregister' te zetten (gmail moet immers toch een plaats hebben waar ze alle geblockte adressen opslaan, die automatisch naar 'spam' gestuurd worden) |
"dweilen met de kraan open" is een toepasselijk gezegde
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59. |