![]() |
Forumgrind
uitgerekend ik met de laatste post en met mijn enorme bijdrage aan de forumgrind.. zz
maar ik ben dus upde volgende keer. |
|
Citaat:
|
voor het plannen van een nieuwe forumgrind is een nieuw topic natuurlijk oke, voor nog meer nabespreken van de vorige ook, dus niet alleen maar shittalken in dit topic.
|
forumgrindf ftw. (y) for serious.
|
Datum prikken dan maar?
|
maar is er eerst nog een releasepartij :confused: of valt dat tegelijk met fg2?
|
ik wil opzich wel mee doen, als er MUZIEK gemaakt gaat worden ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mja ik ben dus ook voor echt muziek maken enzo. Beetje wat iedereen wil en zo een heel gevarieerd album maken ofzo.
|
ja ik vind het echt een cool plan als het sirieus genomen word. daarom heb ik me vorige keer op het laatste moment nog ff afgemeld omdat ik het al zach aankomen. en eerlijk gezegd heb ik er ook geen spijt van :).
|
mwa ik heb uiteindelijk helemaal geen bijdrage geleverd, maar ik vond het wel gezellig. Volgende keer wil ik graag toetsen
|
als we nou volgende keer al om 13.37 of iets in die trant afspreken dan is er eerst de hele dag nog om écht muziek te maken, en dan is er de avond voor het kansloos bier drinken :)
|
Dan moet het wel forumgayf heten he !
|
volgende keer gewoon epische postrock maken met elke stijl die je wilt.
geen fratsen. |
|
omg.
|
Ja met volle bemanning een keer een rechtvaardige betekenis geven aan een "muur van geluid"
|
Als ik m'n rijbewijs heb en uberhaupt kom dan neem ik m'n marshall superlead en m'n sunn wel mee voor die wall of sound :P
|
Moet er nog geblast worden op +235 bpm?
|
Is er nog iemand nodig die het bier van de band op komt drinken? Die mensen moeten er ook zijn (y).
|
ja ik :).
|
|
Inderdaad, ze schrijven de lange ij als een i en j. :nono:
|
Citaat:
|
ik ebn echt zwaar voor dat plan om een serieuze maar heel gevarieerde cd te maken. [insert bewijzingsdrang] kan ik laten horen dat ik ook wel een normaal mopje kan zingen ipv hysterisch gillen.[insert bewijzingsdrang]. en ik zou het echt gaaf vinden als we iets meerstemmigs zouden kunnen doen, a capella eventueel. iets antony and the johnsons achtigs.
ik droomde vanacht over EZblade en hij lag in het ziekenhuis:| |
Citaat:
|
haha en waarom lag ik daar dan? en was er een hete zuster bij? :D
|
Citaat:
|
ik ben opzich ook wel voor, maar denk niet dat ik nog n keer al mn shit mee neem.
|
Citaat:
|
idd :D en een gitarist die het melodietje n paar keer wèl identiek kan spelen ;) :D
|
Citaat:
en ik ben ook wel voor een volgende keer met serieuze intenties, hoe of wat moet eerst maar eens goed besproken worden :). zondag ga ik de mp3's van de afgelopen keer afmaken. |
Krijg ik niets meer thuis gestuurd? :(
|
tuurlijk wel (y). ik bedoelde dat ik zondag de eindmix ga maken en een cdtje voor jou ga branden.
het lijkt me trouwens verstandig dat als er een volgende keer komt dat het pas over een paar maanden is ofzo, zodat er goede voorbereidingen kunnen worden getroffen en afspraken worden gemaakt. |
Prima prima. (y)
|
Citaat:
na zo'n weekendje ben je de f achter elk woord ook wel even beu :D en dat voor de uitvinder :D |
Citaat:
|
ergens ook wel typisch (Y)
|
in die droom vroeg ik me ook af wie je was ' lol wie is die darmendude, ik ken helemaal niemand die zijn darmen buitenshuis draagt :confused: '
|
It's Johnny, the intestineman !
|
Zie hier! Het absolute begin van Kvlt Promo Grrrl:
http://kvlt.claymations.net/ruttie/ |
Citaat:
|
Ik heb de pagina dan ook in zijn originele status bewaard.
|
ik wil een DATUM horennnnn
|
14 juli 1789.
|
|
v.l.n.r.: Michelle achter de celesta, Mennuz, Kapt. Roodbaard en twee random toeschouwers.
|
Ik vind het altijd vervelend dat vrouwen van nu in die tijd willen leven omdat dat soort vrouwen toen als mooi werden gezien. Alsof je in een tijd wil leven waarin je goesting moet hebben in lelijke vrouwen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |