![]() |
Ik ga 19 maart auditie doen voor de vooropleiding van de Lucia Marthas, weet iemand of het klopt dat de dans zwaarder telt dan de zang, want zang is niet mijn sterkste punt :o
Kus, Sandrine |
Citaat:
Daarin tegen is de zang behoorlijk slecht ( met natuurlijk enige uitzondering) maar over het algemeen moet je daar niet heen gaan als je allround wil worden geschoolt in de musical. Je dans zou dan erg goed zijn maar zang/acteeren zwaar tegen vallen op auditie's. Ik was bij Fontys aangenomen wat voor mij meer een compleet plaatje geeft over hoe de musical show wereld in mekaar zit. Want je redt het niet met een mooie glimlach en inderdaad een been die hoog is maar vraag me niet wat daar wel niet voor doorgescheurd is etc. Zang wordt steeds belangrijker. Maargoed het is wat je wil....voor shows als Staasloterij e.d is het inderdaad een perfecte opleiding:) |
Een vroegere vriendin van mij heeft daar ook audities gedaan, maar die kwam er niet in vanwege haar lengte. Ze was te lang. Ik weet niet hoe dat bij jou/jullie zit?
|
Citaat:
Beetje jammer dat je Lucia op deze manier naar beneden probeert te halen. Ik zou dat namelijk ook bij jouw (oude) opleiding kunnen doen wat betreft dans. |
Citaat:
Verder heb je ook muziek en solfege. Daarbij wordt je niet aangenomen als je niet kunt zingen. |
Citaat:
|
Overigens zie ik dat Ballerina auditie doet voor de vooropleiding. Dan wordt de kans wel groter dat je wordt aangenomen aangezien je dan nog maar in de vooropleiding terecht komt en ze dan nog zoiets hebben van "misschien valt het dr nog te leren en zo niet: dan wordt ze alsnog weggestuurd". Ik had het over de hbo-opleiding.
|
Voortaan kun je beter een eigen topic openen ipv zo'n oud topic te uppen. Ik heb hem nu even voor je gesplitst
|
Citaat:
En.als.je.even.mn.post.opnieuw.door.leest.zie.je.dat.ik.jou.(oude).opl eiding.totaal.niet.naar.beneden.haal.:) |
Citaat:
|
Een meisje uit mijn klas gaat daar ook auditie doen. Ik heb er verder niet echt verstand van maar ik heb het met haar wel over het dansen en zingen gehad.
Ze vertelde mij dat het dansen idd zwaarder telt dan de zang. Bij het zingen letten ze er vooral op of ze het nog kunnen 'vormen' naar iets beters. Ik wens je iig veel succes (y) |
Citaat:
De rest wat hij zei over zang was overigens ook verreweg van positief. |
Citaat:
Maar qua zang blijf ik er inderdaad bij dat wat ik gezien heb niet hoogstaand was |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |