![]() |
Kleurencombinaties voor in de zomer.
Wat vinden jullie mooie kleurencombinaties bij kleding voor het aankomende warme seizoen? Dus broek/shirt combi's e.d.
Ik ben zelf van plan om mijn garderobe aan te vullen met linnen broeken en overhemden. Een ijsblauwe incotex is al binnen, en daar komen nog een geeltint en een donkere grijsblauwe bij. Wat shirts betreft zat ik te denken aan een wit/roze dikke streep, een wit/paars dun streepje en een lichtblauw ruitje. Dus deze combi's: ijsblauw = paars creme/geeltint = lichtblauw, roze & paars donker grijsblauw = roze & lichtblauw |
ban!
|
Roze kleedt af, je weet.
|
Homo.
|
Geeltint. :(
|
beste topic ooit :eek: t schijnt dat een vuilniszak dragen nu ook helemaal in is (y)
|
Zwart, pwned.
|
Citaat:
|
omgwtfwhogivesaflyingfuckmaghiereenslotjeop
|
Linnen broeken :(:(:(:(:(:(:(:(
|
kkfuglky
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind linnen best wat hebben hoor, Gordon kan het hebben ;)
|
Citaat:
|
De grootste homo's lopen in skatebroeken met pijpen die een omtrek vergelijkbaar met de Andromedanevel hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu weet ik weer welk woord ik zocht! Corpsbal.
|
Ik ga deze zomer voor zwarte lakkleding. Gaat lekker aan mijn huid plakken tijdens de warmte. :) (y)
|
Wat een geweldige ontopic reacties (y) .
De enige combi waar ik niet helemaal zeker over ben is het paarse shirt op een ijsblauwe broek. Aangezien deze laatste broek definitief is vroeg ik me af of mensen andere suggesties hebben voor een leuk streepje? [SIZE=0.5]Ik denk dat met de S.com populatie hetzelfde moet gebeuren als wat er in de boeken van Michel Houellebecq met de oorspronkelijke mensheid gebeurd.[/SIZE] |
Citaat:
|
gast, wat er uit jouw mond komt.
fucking pauper. |
Ik zit nog te twijfelen tussen een driekwartsbroek en een 7/8-broek ;);););););):):( (y) :p:mad:.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zwart :cool:
|
Citaat:
|
kthnxbye.
|
roze-grijs
|
Duidelijk dat jij ook op een ander (stijlvoller) forum zit ;)
|
ai, ik heb vandaag een stel nare lelijke roze t-shirts gezien bij de gsus store in utrecht, klote trend.
|
Ik ga voor het bont
|
ik ga momenteel voor bloedrood met stringzwart :) :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Mode, opbokken.
Die troep is zo lelijk dat het elk jaar veranderd moet worden. |
waren komen die gasten toch altijd opeens vandaan, met hun blubber topics
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oké, ik zie dit topic nu pas.
Maar goed... dit is natuurlijk niet de bedoeling. Als je niet een beetje normaal kunt reageren, reageer dan niet!!! Zoals ik al vaker gepost heb: het is de bedoeling dat iedereen zich hier op LS welkom voelt. Hier is dus absoluut geen sprake van. Dus doe een beetje normaal tegen elkaar en hou het vooral gezellig! Niet alleen voor de diehard ls-ers, maar ook voor alle andere leden die hier op een normale manier een discussie willen starten of gewoon ergens over willen posten wat met lifestyle te maken heeft. Als je hier graag een reactie over wil geven: PM |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |