![]() |
Luister jij in de winter andere muziek dan in de zomer?
En wat voor muziek is dat?
|
--> muziek.
Maar niet echt denk ik. |
In de winter luister is sowieso Cohen en in de zomer hoeft dat niet. :o
|
Nee, ik luister altijd kutherrie.
|
Euh ja, ik weet niet precies wat allemaal maar iig in de zomer meer ska.. :)
|
Eigenlijk over het algemeen gewoon hetzelfde, wel meer ska en reggae :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neuh, alleen in de zomer soms een beetje vrolijkere zomerse nummers erbij. :)
|
In de zomer net zo weinig reggae en ska als in de winter. (n)
|
Ik luister gewoon altijd muziek die ik mooi vind, en dat heeft (bijna) nooit met mijn stemming of met het seizoen te maken...
|
Nee, bij mij is een bepaald jaargetijde geen factor bij de muziek die ik luister. :)
|
Niet echt, in de zomer hoogstens meer van die hinderlijk vervelende 'zomerhits' op de radio waar ik niet aan kan ontsnappen :( Oja en natuurlijk Mariah Carey als het weer bijna kerst is. Maar als ik thuis muziek luister is het gewoon hetzelfde.
|
Boards of Canada maakt het hele concept genaamd 'seizoen' onnodig.
|
Citaat:
|
Natuurlijk!!!! :mad: :mad: :mad:
Ik luister 's winter meer industrial en 's zomers meer jazz en rock. |
Citaat:
|
niet echt, hoewel in de zomer manu chao weer uit m'n boxen komt
|
In de zomer luister ik véél meer jazz/lounge dan in de winter
|
Citaat:
|
ik luister geen andere muziek in de winter, ik luister het zomers wel anders. Namelijk met mijn raam open.
En dan zet mijn muziek ook veel harder, zodat de hele buurt wat kan leren van mijn muzieksmaak. |
Citaat:
als de zon schijnt luister ik meer hyperactieve micromusic en Sublime. verder niet echt verschil. |
In een bepaald deel van de winter luister ik ook wel eens kerstnummers (die zijn dan nou eenmaal op de radio), zomers doe ik dat niet...
|
Citaat:
|
in de zomer meer punk en ska en blije muziek en in de winter meestal van die zielige zeikzooi omdat ik me dan toch al kut voel ofzo :confused:
|
Citaat:
|
Ik luister 's zomers meer vrolijke, zomerse nummers dan in de winter.
|
In de winter ben ik vaker depri, dus dan speel ik meer depri muziek dan in de zomer.
En boards of canada luister ik alleen verplicht, omdat die nou eenmaal met hun happy cycling tussen allerlei betere nummers op een cd staan. |
Citaat:
|
Nee, natuurlijk niet.
|
Zomers meer thrash en s'winters savatage
|
bij iedere cd die ik heb grijsgedraaid zit altijd een bepaalde sfeer van het jaargetijde waarin ik die cd draaide.
par example; royksopp melody am moet in de winter. en de eerste dag van het jaar dat het echt heerlijk weer is, draai ik altijd lake of fire van nirvana unplugged....met het raam open & een jointje (y) enzovoorts. |
Met het raam open een muziekje opzetten , heerlijk.
|
In de zomer luister ik over het algemeen
minder hip-hop en meer reggae. In de winter juist andersom ;) |
Citaat:
|
in de winter luister ik meer jazz en britpop dan anders en in de zomer meer elektro en ska dan anders.
|
Nee, maar Mariah Carey luister ik alleen zo rond het eind van het jaar :)
|
Citaat:
|
in de winter meer sing/song writer spul en wat 'zwaardere' muziek.
in de zomer meestal luchtige muziek en veel indie. en kings of convenience (y) ! |
Citaat:
|
hehe interessant. Eigenlijk wel.
's Winters meer Industrial, New Wave, Rock, Metal&shite. ' s Zomers luister ik meer naar Jazz, New Age en klassiek. I'm sofftt :p |
In de zomer wat meer surf, verder nog steeds veel metal. Ohja, en in de zomer durf ik wel eens mn CD van W.A.S.P te luisteren. In de winter bijna nooit.
|
Mmtja ik geloof dat voor veel mensen het zelfde geldt als ik het zo zie :D
zomers meer vrolijke dingen, punk, ska, indie, grung, vrolijke oude rock (oa. led zep ed.) en 's winters meer heavy/doom/trash metal en beetje klassiek. maar er zijn ook dingen die ik het hele jaar door draai. |
the ataris for real (Y).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |