![]() |
Wenkbrauwen
Hoe belangrijk vind jij wenkbrauwen? Heb jij een unabrow? schaaf jij je wenkies bij of laat je ze staan á la STP op een goeie dag? Brand allen los!
http://img.photobucket.com/albums/v2...ck/unabrow.jpg |
getver, unibrow bij vrouwen (n)
|
haha
ik heb mooie wenkbrauwen maar je ziet ze toch niet meer door mn pony dus ach |
Ik heb hele lichte wenkbrauwen want ik ben blond dus ja. Soms teken ik ze een beetje bij met lichtbruin wenkbrauwpotlood, soms niet. Mijn pony hangt er ook voor. (y)
|
ik epileer ze en heel soms teken ik ze. vroeger knipte ik altijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik epileer ze meestal wel, unibrows zijn :(
|
Citaat:
|
Ik epileer of laat epileren.
|
Ik epileer zelf.
Eigenlijk voor het roddeltopic: ik heb STP ooit eens met TWEE APARTE wenkies gezien :eek: |
Ik epileer zelf, en ik kleur ze wel eens in als ik naar buiten ga. Als ik zin heb.
|
Citaat:
http://www.gabis.com/images/eyebrows-BA.jpg |
Citaat:
ontopic: Ik doe er niet veel mee ze groeien tot nu toe hoe ik het wel. Alleen als het naar het midden aan elkaar vast dreigt te groeien haal ik dat weg verder laat ik het natuurlijk staan. Me wenkbrauwen zijn ook niet dik ofzo :) :) |
Citaat:
|
Citaat:
Oh ja, ik gebruik zelf af en toe wenkbrauwpoeder omdat ik niet hardcore genoeg ben voor permanent make-up. |
mijn wenkbrouwens zijn zo zwart dat elke bimbo op de fitness vroeg of ik ze soms verfde.. wenkbrauwen verfen, wtf.
vaak ook wel irri: dagelijks de pincet erdoor, want elk verkeerd haartje valt ontzettend op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet eigenlijk bekennen dat ik nooit epileer :eek: .
Gelukkig zijn ze niet heel donker. |
nooit opgelet.
|
Ik heb hele mooie wenkbrauwen van mezelf, dus epileer héél zelden.
Als ik een unibrauw had of enorme borstels dan zou ik ze wel vaker epileren, aangezien dat enorm lelijk is. Maar dat heb ik dus niet, maar goed ook, want ik ben enigszins lui. |
Ik epileer m'n wenkbrauwen en dat moet ook wel want van mezelf heb ik enorme borstels..
|
Ik epileer alleen het gedeelte tussen beide wenkbrauwen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben gelukkig gezegend met een mooi stel wenkbrauwen :)
Unibrow, zowel bij vrouwen als bij mannen vindt ik geen gezicht en van die getekende streepjes boven je ogen ook. Staat heel nep, net alsof die meisjes die hele dag heel verbaasd rondlopen... |
mijn wenkbrauwen zijn onzichtbaar omdat ze zo blond zijn :|
|
Gelukkig ben ik een zwoele brunette ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
edit: met TWEE wenkies :mad: |
Citaat:
|
Ik doe er niet heel veel aan, want ze blijven keurig uit elkaar staan. Geen overtollige haartjes boven m'n neus dus. Wel af en toe de onderkant, omdat sommige haartjes daar wat springerig en irritant zijn. Tot dunne streepjes wil ik ze niet epileren, ziet er vast niet uit bij mij.
|
Ik epileer, maar niet teveel. Soms epileer ik mijn vriendjes wenkbrauwen zodat het er twee blijven. Huuhhuh.
|
Ik epileer een beetje als het nodig is.
Mannen / vrouwen met dikke borstels of een unibrow = :nono: |
ik heb de wenken van J.Lo
|
ik hou van epileren maar het is niet heel erg nodig, heb al smalle mooie wenkbrauwen van mezelf.
|
ik ben blond, maar ik heb hele donkere wenkbrauwen, beetje vreemd en ik epileer ze, maar het is niet heel erg nodig.
|
Citaat:
|
ik pluk heel vaak aan mijn wenkbrauwen, want het is leuk om te doen (y)
|
Ik heb heel bescheiden wenkbrauwen en epileer ze niet. Zou ik het wel doen, houd ik bijna niets over en dat is ook lelijk.
|
Citaat:
Ik vindt geïpileerde wenkbrauwen zelf niet echt mooi. Het moet een natuurlijke vorm houden. Niet van die strepen enz :) |
Ik epileer wekelijks, en teken ze bij met potlood (ben blond he de helft valt weg.. vooral in de zomer) en doe ze ook nog in model met gekleurde wenkbrauwgel.
Ik vind donkere wenkbrauwen met een duidelijke boog nou eenmaal mooi. |
Citaat:
|
ze waren blond en nu zijn ze wat donkerder en ze zijn wel oké en niet groot :)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn god wat was dat een briljant spel. Totaal ongerelateerd natuurlijk, maar het moest even. |
Citaat:
|
aan mijn wenkbrauwen hoeft niks te gebeuren.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |