![]() |
toch zegt een stem hier diep binnenin: zo wil ik de liefde niet..
In dit wreed en verwarrend bestaan
leeft een liefde niet zo lang; mensen zo ver bij elkaar vandaan... dromen broos, en harten bang. En zo onbeschrijfelijk alleen, zo wil ik het leven niet, en zo aardedonker om ons heen, zo wil ik de liefde niet, alles wat ik wil ben jij... samen gebonden, samen vrij. We zijn dwaas, maar we spelen het spel, de n verliest, een ander wint. De beloning is hemel of hel, grijp je kans, we spelen blind... Toch zegt een stem hier diep binnenin: zo wil ik het leven niet, toch zegt een stem hier diep binnenin: zo wil ik de liefde niet, maar omdat ik je bemin zijn deze woorden een begin. Al moet ik jou verliezen, ik raak je toch niet kwijt, ik zal je blijven zoeken in een andere plaats en tijd. Uit de musical Aida. :) Hebben jullie ook musical liedjes die jullie echt niet kunnen vergeten? |
Fijn, ga nu maar snel naar Dansen op Papier.
Na je kleine edit moet ik mijn woorden terugnemen, waarschijnlijk. |
Citaat:
|
Eerder T&C. Op DoP is het ook niet de bedoeling dat je andermans werk post...
En OT: nee, musicals zijn niet mijn kopje thee. Dat rijmt :) Wat rijmt is waar. |
Och, ik vind het allemaal prima. Toen ik het las stond er nog niet bij dat het uit Aida kwam. Ik neem mijn woorden terug.
|
Citaat:
|
Ik hou van jou
Ik blijf je trouw En omdat ik hou zoveel van jou Wil ik met je trouw (en) Ik noem het 'Liefdesgedicht' :) |
Citaat:
|
Nee hoor.
|
Ik zag een kip
Ik voel me pip De kip zei tok Ik heb een schrijversblok |
oh <3 wat goed
|
Dus, wat nu?
|
Musicals zijn verschrikkelijk.
|
Dat zie je ogenblikkelijk.
In de winter leggen vogels geen eieren. |
Citaat:
ik zou dat maar doen anders verander je in een pompoen:D |
Citaat:
|
Nee.
|
Ik ben nog nooit naar een musical geweest:)
|
Citaat:
ik ook niet :) |
Ik ga nooit naar musicals. Het genre bevalt me niet. Vooral de massale Disney achtige productie van Van den Ende niet.
|
Mijn afstandsbediening werkt niet bij een musical. :(
|
-> Toneel & Cultuur
|
Citaat:
En het is ook nog eens helemaal waar. |
Citaat:
Als het rijmt, dan is het waar |
Citaat:
musicals zijn cool :) |
Citaat:
Musicals zijn fantasieloos en commercieel. (de musicals van van den Ende althans) |
Citaat:
The Rocky Horror Picture Show zou ik nou niet fantasieloos noemen. |
Citaat:
De schrijvers zullen best wel een beetje fantasie hebben. |
Musicals hebben me nooit geinteresseerd. Ik begrijp ook helemaal niet waarom ze zo populair zijn. saai.
|
Citaat:
maar ik vond de engelse versie iig heel veel beter :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |