![]() |
Ik ben op zoek naar [product]
Ik ben op zoek naar gewone volkoren cornflakes. (Bij All Bran Flakes is er honing aan toegevoegd.)
Ik heb al bij diverse supermarkten gekeken en bij een natuurwinkel, maar tot dusver nog geen resultaat. Wie weet waar ik waarschijnlijk wel slaag? Welk merk? :) Misschien een idee om er een algemeen topic van te maken, maar goed, ik zoek dus volkoren cornflakes. :p |
Je bedoeld zonder toevoeging van honing of suiker? Als ze die bij de natuurwinkel niet hebben, dan denk ik dat ze ze nergens hebben...
Hier bij de natuurvoedingwinkel (en die is behoorlijk groot)hebben ze wel gewone cornflakes zonder suiker/honing, maar volkoren volgens mij niet. |
Ja, zonder toevoeging van suiker of andere zoetstoffen. Ik weet eigenlijk niet eens of het wel bestaat (in het buitenland wel iig)? :p
|
All Bran heeft ook van die staafvorminge cereals, volgens mij is daar geen suiker aan toegevoegd. Is wel net wat anders dan cornflakes, maar oke ;)
|
Cornflakes worden toch gemaakt van mais? :confused:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zo niet, dan wil ik het graag weten, want dan kan ik het ook eten. ;):) |
Bij allbran is dacht ik aan alles suiker toegevoegd, daar heb ik ook wel eens naar gekeken. Verder ben ik ook wel benieuwd of er iets is waar geen suiker ofzo aan toegevoegd is :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |