![]() |
Jeans en het heupbot
Ik heb vrijwel altijd met moderne jeans dat ze op mijn heupbot vallen en dat het dan een beetje pijn doet en de broek gewoon niet lekker zit. Wie heeft dit ook?
|
Dan zit je broek te strak. Of je botten steken te veel uit. :confused:
|
Citaat:
|
Je hoeft geen heupbroeken te kopen ;)
|
Volgens mij heb jij het niet over je heupbot, maar over je bekken, dat halen veel mensen door elkaar geloof ik :o
Anyway, wat je eraan kunt doen weet ik niet, behalve een ander model broeken kopen :p |
Ik weet niet of dit is wat je bedoelt;
Als je broek op je heup-botten pijn doet, zittie misschien iets te strak. Ik heb dat meestal als ik een string met alleen een touwtje aan heb, dan 'schuurt' ie tegen mijn bot aan, en dat doet zeer... Misschien moet je dan een andere string aantrekken? Bedoelde je dit? :p |
Ik heb dat ook. Het doet alleen niet een beetje pijn bij mij, maar enorm veel pijn. Daarom draag ik alleen broeken die hoger vallen, jammer dan dat het minder modern is, ik ga niet de hele dag (en de dagen erna, want er ontstaan een soort drukplekken door) pijn lijden.
Bij mij komt het zeker niet door een string of wat dan ook, want die draag ik niet. Een maat groter kopen schiet ook niet op, dan zakt de broek af. |
ander merk proberen
|
Citaat:
|
Spijkerbroeken zijn er in alle soorten en maten. :)
|
Citaat:
|
dan zit ie dus te strak...
|
Citaat:
|
Probeer gewoon eens een ander model, misschien lost dat wel op. Ik heb hele coole spijkerbroeken en dat zijn nooit heupmodellen, want daar houd ik niet van/
|
Citaat:
Ik heb altijd maat 40, als ik van een dergelijke broek maat 40 of 42 aantrek krijg ik van die plekken. En 44 zakt af en zit ook heel 'flobberig'. Lijkt me dan niet dat een maatje 40/42 te strak zit... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(;) sara kroos) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou ook andere plekken tot gevolg hebben. |
soms zit er een naad in een broek, die dan net over je keupbot loopt. Dit schuurt dan een beetje en daat pijn doen, of het drukt erop en dat doet ook zeer. Ik heb het met een bepaalde string. Dat touwtje loopt ook over mn heupbot en dan een broek erover met een naad daaro, dat doet zeer!
Ik trek dus die string en die broek niet tegelijk aan. |
daar heb ik ook wel last van, een grotere maat kopen helpt niet, dan moet je een riem om en dat heeft bij mij hetzelfde effect. maar ik heb het niet bij alle broeken :)
|
Weet ik nog steeds niet waarom je met smalle taille en brede heupen geen heupbroek kunt dragen....
|
Een te strakke heupbroek kan de bloedvaten naar de benen enigzins afklemmen, waardoor je allerlei compicaties kunt krijgen zoals bloedproppen in de benen en meer enge dingen. brrr.
|
Is het niet bij ieder te strak zittend kledingstuk dat het bloedvaten af kan klemmen?
|
Bij heupbroeken is het nog erger, omdat de belangrijkste vaten naar de benen aan de voorkant naast het bekken liggen, en als er geen goede doorstroom is kunnen de kleppen in de aderen in je benen de druk niet meer aan. Dat betekent dat het bloed niet meer goed terug kan naar het hart, met alle nare gevolgen van dien.
|
Daarom draag ik dus scatebroeken :D. Gewone jeans=vies en strak... De broeken die ik draag kun je gewoon x maten te groot kopen en met een riem zo strak dragen als je wilt, echt na ontdekking is mijn hele broek-garderobe verscate... (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: