![]() |
is er hier iemand die nog NOOIT idols heeft gezien?
nou?
ik vind 't saai maar kheb 't wel 'n paar keer gezien |
Ik heb van de eerste Idols een paar minuten van de selectiedinges gezien. En noodgedwongen de uitslag van die laatste, omdat ik toen thuis was bij iemand en er was ook tuig aanwezig dat het per se wilde zien. :( Ik weet niet of ik de trauma ooit te boven kom.
|
Ik heb de hele finale gekeken omdat ik toen half ziek op thuis op de bank lag, maar verder heb ik volgens mij geen aflevering helemaal gezien (y)
|
>> Televisie.
Ik heb het wel eens gezien. De audities zijn altijd erg vermakelijk. |
Ik heb ook nooit een aflevering helemaal gezien. En zowiezo niets op zaterdag. Soms een deel van de herhaling.
|
Ja, wat is dit nu toch weer voor kul. Waar slaat dit nou op?
|
Helemaal nooit. En als ik het op TV zie dat het aanstaat vlucht ik naar boven
'k vind er echt niks aan, tijdens Idols 1 was mijn hele gezin er verslaafd aan en moest ik dus altijd iets anders doen op zaterdagavond. Gelukkig vonden ze idols 2 en verder al minder interessant... |
Audities (y) .
|
Alleen de auditie-afleveringen, omdat je daarmee nog een beetje kunt lachen. Verder weiger ik naar deze commerciele kut-crap te kijken. (y)
|
De 1ste en 2de idols heb ik helemaal gevolgd, gingen we altijd samen met vriendinne idols kijken :(
Dit jaar heb ik alleen de audities gezien en wat flarden van afleveringen |
Ik kijk sowieso altijd de audities, die zijn het leukst van allemaal.
Van Idols 1 heb ik wel aardig wat gezien; niet dat het geweldig was, maar het was nog redelijk nieuw. Idols 2 heb ik niet echt meer gevolgd na de theatershows. Finalerondes heb ik niet gezien. Van Idols heb ik praktisch wel alles gezien. Vaak niet op zaterdagavond, maar de optreden en uitslag op de website. Hoe dom het allemaal ook is. |
Ik heb van Idols 3 alleen de audities gezien, 2 helemaal niet.
|
Alleen de eerste ronde, sporadisch.
Geweldig, al die dwazen. De zooi erna kan me gestolen worden. |
Idols 1 redelijk gevolgd; daarna was het beetje leukigheid d'r wel af en nooit meer echt wat gezien/gevolgd.
|
Alleen de auditierondes. Van deel 3 heb ik zelfs dáárvan niet alles gezien.
|
Idols 1: alleen de finale
Idols 2: niets Idols 3: bijna alles (omdat ik een van de finalisten ken, anders zou ik ook niet kijken) |
ik heb t nooit gekeken uit mezelf, altijd omdat ik ergens was en mensen toen idols wilden kijken :(
|
Nah, daar ontkom je niet aan, iedereen krijgt er wel mee te maken.. het is als een soort kanker, is het niet bij jezelf dan wel bij een familielid of een kennis
|
nog nooit een hele aflevering wel es langs zapt
|
Citaat:
|
Nog NOOIT.
Maar wij hebben thuis ook alleen maar ned 1, 2 en 3. En als ik bij andere mensen ben wordt er nooit gezegd "joh, zullen we Idols gaan kijken?" |
ik heb een keer een aflevering MOETEN kijken, dat was nog uit idols 1.
Verder heb ik het nooit gekeken. |
Alleen soms wat flarden van de audities, dat is nog wel om te lachen. Die liveshows zijn alleen maar om te huilen.
Wat is er nou leuk aan feit dat je naar onbekenden mensen zit te kijken die toevallig kunnen zingen? |
Citaat:
|
ik ken een meisje die het van haar ouders niet mag zien,
dus ik neem niet aan dat ze ooit een aflevering gezien heeft, misschien bij vriendinnen ofzo.. maar niet thuis |
Citaat:
|
Voordat ik dit topic las wist ik serieus niet dat er al 3 geweest waren. Maargoed, van de 2e of 3e heb ik 1 helemaal gemist en 1 wel van gehoord, wie er heeft gewonnen enzo. Maar niet gezien. 1 heb ik helemaal gevolgd.
|
Nog nooit, en daar ben ik trots op :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dvd van de audities :(
oh en die heeft me zus gekregen van een halve mongool :P |
Ik heb 3x 5-10 minuten gezien (van alle jaren dus) van de eerste audities. Echt een aflevering nog nooit.
|
ik heb nooit gekeken. ik vond het helemaal niks aan.
|
Als je tv hebt moet je er iig wel wat van opgevangen hebben. Al is het maar een kandidaat die bij Jensen of een ander programma komt. Anders heb je echt onder een hele grote steen geleefd.
|
Citaat:
|
Citaat:
knap.. |
Citaat:
|
Ik heb nog nooit een aflevering gezien.. helemaal geen behoefte aan ook.
Een klasgenoot stuurde me tijdens deel 1 nog af en toe filmpjes van de meest debiele personen van de audities, maar echt boeien deed et me niet.. |
Kleine kans
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |