![]() |
sportopleiding mbo
Voordat ik begin, ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar ik kon er niet echt iets mee vinden.
Ik vroeg me eigenlijk af wat het precies inhoud. Of het nou sportbegeleider, sportcoordinator of sportleider is. Wat moet ik me hierbij voorstellen? Is het de hele dag sporten of meer theorie? Het lijkt mij namelijk erg interessant om mensen te leiden in een sportschool en ik vind sporten natuurlijk ook leuk! Verder hoop ik dat jullie me wat meer duidelijkheid kunnen geven. |
|
Citaat:
|
opendag
|
Citaat:
|
Ehm ik zou es bij vestigingen kijken en dan een site aanklikken zal er vast wel iets over een open-dag staan. Ja tis wat hé zelfzoeken :D
|
Citaat:
|
Mijn broertje doet Sport&Bewegen op het ROC in Hilversum. Volgens mij is het zo'n beetje 50/50 qua sport en theorie. Alle soorten sport worden behandeld, zeker in het eerste jaar, maar naast de praktijklessen, waar je dus de vaardigheden in die sport leer, moet je ook de theorie, dus de spelregels leren. Daarnaast heb je vakken als Les&leidinggeven, waar je dus leert, zoals de naam al zegt, om les en leiding te geven aan een groep. Verder krijg je ook nog sociale vaardigheden en dergelijke. En je moet stages lopen bij sportinstellingen en/of recreatieve instellingen.
En bezoek vooral een open dag en stel vragen, daar krijg je de beste indruk of deze opleiding iets is voor jou. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22. |