![]() |
Huwelijksaanzoek
Hoe zouden jullie ten huwelijk gevraagd willen worden of een ander vragen????
|
Ik weet dat niet dat si een vraag voor later het origineelste natuurlijk :p
|
Weet ik veel..ik denk niet na over dingen die toch pas over tien jaar komen
|
Citaat:
|
Ohhjah, wil je trouwens met me trouwen?
|
ik ben ten huwelijk gevraagd....
maar dat was niet echt origineel ofzo...... Het zou me niet uitmaken of het origineel is ook, maar ik vind sowieso dat de jongen het moet vragen :D, er moet een kleine "speech" bij ("en daarom wil ik vragen..wil je.."), dus niet zo van "hey wil je trouwen?" en hij mag op best op z'n knieën :D |
Hmm, weet ik niet.
Als hij dat al zou willen vragen dan hoop ik dat ie 't doet na een fantastisch leuke dag of op reis ofzo. Liefst een beetje meer moeite doen dan: 'Zeg, laten we trouwen?' Op de knieën hoeft voor mij nu ook weer niet. Als 't ooit es gebeurt dan zet ik het wel op 't forum, maare, heb veel geduld ;) |
Citaat:
Hoe ik ten huwelijk gevraagd wil worden? Hmzz, geen idee eigenlijk. Maakt me ook niet zoveel uit denk ik, het zal toch vast wel een spannend moment als het gevraagd wordt aan je. |
Kweetnie, moet wel romantisch zijn iig :) (d0h)
|
hmm ik doe t werk zelf wel :D
als ik t zou vragen, zou k t op t meest onverwachte moment proberen te doen, en....ach wat k zie t wel :p |
Eerst maar eens verloven. :)
|
Het maakt mij niet zo heel veel uit, eerlijk gezegd. Het hoeft voor mij niet spectaculair te zijn of origineel, en ik zou het ook niet erg vinden om hem ten huwelijk te vragen, we leven in 2002, dus dat moet geen probleem zijn.
|
Romantisch iig wel ja..
|
Op z'n knieën!! :)
|
Iets bijzonders...in een luchtballon ofzo :)
|
in ieder geval met zn tweeen.
bijvoorbeeld tijdens een zonnige winteravond zitten op een bankje langs een bevroren meer met flarden mist. en dan gwoon vragen. |
Niagra Falls :)
nee hoor als t maar recht uit t hart komt! |
mmmm...onverw8ts,maar op een speciale manier dat precies bij je past,ik hou van paarden (stel hij vraag me gewoon in de kantine ofzo.......) ik zeg maar wat...
|
Niet :)
|
Maakt me niet uit, als het maar lekker onverwachts is. Van mijn part als we op de bus zitten te wachten ofzo :D
En het moet wel de juiste persoon zijn hè? ;) Maargoed, mijn vriend wil (als ik het goed heb begrepen) toch niet trouwens, dus van hem hoef ik het sowieso niet te verwachten.. Zou ik wel willen hoor :o |
Citaat:
|
ik wil niet trouwen hou me er ook niet mee bezig
ben er namelijk niet van overtuigd (en dat geldt alleen voor mijn eigen gevoelens) dat ik met iemand me hele leven zou kunnen delen |
ai zussie van oizo
k zou op een romantische plaats gevraagd willen worden, bv in frankrijk bij pont arc of op een ander rustig romantisch plekje zoals onder het zicht van de zon die langzaam daalt ofseun k weet eigenlijk nie. k hoor ut wel k hoop alleen da ut nie voorlopig izzzzz grijnzzzzzzzzzz :D dada zussie van oizo |
nou ehm hij moet me maar vrage... en alstie da niet doet dan ehm tsja... ik ga het nie vrage.... vind ik niet zo leuk...
snappie :confused: 'k ben wazig... maar wanneer of waar ofzo maakt me niet zo veel uit.. als ie 't maar lief doet :) |
Ik heb het er al met mijn vriend over gehad, hij moet vragen en wel op zijn knieën natuurlijk! Ja, heel ouderwets, maar dat hoort nou eenmaal. Wanneer is natuurlijk de vraag, maar voorlopig niet.
Love, Lis |
Na, moeilijke vraag hoor....
Het moet natuurlijk niet effe tussendoor gebeuren maar dat gedoe op een romantische plek dat hoeft voor mij niet. Op de eiffeltoren, een boot, een luchtballon.... veels te afgezaagd allemaal voor mij. Ik zou liever hebben als we gezellig met zn tweeen zijn een keer, bijvoorbeeld we lopen ergens in een park of we zitten gezellig ergens samen tegen ekaar aan en dan kijkt hij me aan en dan vraagt ie me ten huwelijk....... volgens mij isset wel te merken dat ik verliefd ben maar jah zo zou ik t duz willen.. x katoow |
gewoon, maakt niet uit waar. maar dat hij iig op z'n knieen gaat en me dan heel lief aankijkt en ten huwelijk vraagt.
|
Citaat:
|
Om gevraagd te worden:
Thuis, tijdens een heerlijk (door hem gekookt) dinertje met kaarsen en wijn. In een overvol restaurant tijdens het toetje. Tijdens het stappen dat hij de microfoon pakt zodat iedereen mee kan genieten van het aanzoek. In een luchtballon. Tijdens een picknick. Op de pier hier in Scheveningen (helemaal bovenin). Midden op straat (drukke winkelstraat, klein donker 'steegje', dat maakt allemaal niet zoveel uit) Tijdens het winkelen (in een drukke winkel). Op het strand als we naar de zonsondergang aan het kijken zijn. Bij bovengenoemde dingen is het leuk als hij op z'n knieen gaat (of op 1 knie). D.m.v. zo'n vliegtuigje met zo'n tekst erachteraan. Op het scorebord bij een wedstrijd van het een of het ander. In de zee tijdens een heerlijke zomerse dag. (beetje lullig als ik dan verwacht dat hij op z'n knieen gaat als we nogal diep zitten :p) En nu ben ik door m'n ideeen heen. Nu al? :p:D Zelf zou ik nooit een man ten huwelijk vragen omdat ik niet denk dat ik wil trouwen. Maar mocht ik gevraagd worden vind ik bovengenoemde dingen wel leuk. :D |
Citaat:
Maar het had toch gekund dat het je écht leuk leek? Is zo lekker privé, dat heel Nederland hoort dat jullie gaan trouwen :D |
Gewoon het juiste moment met de juiste persoon afwachten.. het moet spontaan gaan.. :)
|
Ha ik ben gisteren ten huwelijk gevraagd :rolleyes:
|
oh jah? :-P door wie :P ehhe grapje :D
|
Tja, lijkt me heerlijk om ten huwelijk gevraagd te worden (y)
Maar ja over het algemeen gesproken zijn wij (lees de heren van dit gezelschap) toch wel de pineut... Hoe zou ik ten huwelijk gevraagt willen worden... Heel romantisch met zn 2en (liever niet voor een hele schare mensen ofzo), goed voorbereid natuurlijk, (kaarsjes, rozen, champagne enz. :o ) eerst uitgebreid tafelen enz. Tja, heel intiem ed. Kortom: *ziet het voor zich maar kan het niet beschrijven* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02. |