![]() |
Ski enquete voor school
Hallo iedereen,
Graag wil ik jullie medewerking vragen voor deze enquete. Iedereen mag hem invullen, maar voornamelijk mensen met ski ervaring. Jullie zouden me er zσ mee helpen :( . Alvast bedankt Enquete 1. Geslacht Man Vrouw 2. Leeftijd 15-20 21-30 31-40 Anders 3. Ski je? Ja Nee, (de enquete stopt hier voor jou. Bedankt voor je medewerking) 4. Waar ski je? Oostenrijk Zwitserland Frankrijk Italiλ Nederland Duitsland Anders . 5. Heb je je eigen skies? Ja Nee (ga verder naar vraag 6) 6. Waar heb je je skies gekocht? In een special zaak . In a normale sportwinkel . 7. Heb je extra ski- accesoires? Ja, namelijk: 1. . 2. . 3. . Nee 8. Hoe draag je je skies? Met mijn handen Iemand anders draagt ze voor me (ga verder naar vraag 10) Met een ski-riem (ga verder naar vraag 10) Anders . 9. Als je je skies draagt, heb je dan last van lichamelijke klachten? Nee Ja, namelijk: 1. . 2. . 3. . . 10. Zijn je skies ooit gestolen? Ja Nee 11. Hoe bescherm je je skies zodat ze niet gestolen worden? Met een ski-slot Ik hou ze bij me Anders . 12. Zou je geinteresseerd zijn in een accesoire wat het makkelijker maakt om je skies te dragen? Yes No 13. Hoe veel zou je ervoor willen betalen? . Hartelijk bedankt voor je medewerking!! :) |
Enquete
1. Geslacht Man 2. Leeftijd 15-20 3. Ski je? Ja 4. Waar ski je? Oostenrijk Frankrijk Anders ek jaar anders dus ik doe meerdere landen tsjechie 5. Heb je je eigen skies? Nee (ga verder naar vraag 6) 7. Heb je extra ski- accesoires? Ja, namelijk: 1. . 2. . 3. . Nee wat word er precies bedoelt met ski accesoires ? ook dingen als bril en pak ? 8. Hoe draag je je skies? Met mijn handen 9. Als je je skies draagt, heb je dan last van lichamelijke klachten? Nee 10. Zijn je skies ooit gestolen? Nee 11. Hoe bescherm je je skies zodat ze niet gestolen worden? Anders niet 12. Zou je geinteresseerd zijn in een accesoire wat het makkelijker maakt om je skies te dragen? interessert me niet echt 13. Hoe veel zou je ervoor willen betalen? 10 Hartelijk bedankt voor je medewerking!! :) [/B][/QUOTE] |
Enquete
1. Geslacht Vrouw 2. Leeftijd 15-20 3. Ski je? Nee, (de enquete stopt hier voor jou. Bedankt voor je medewerking) |
Enquete
1. Geslacht Man 2. Leeftijd 15-20 3. Ski je? Ja 4. Waar ski je? Oostenrijk Zwitserland Frankrijk 5. Heb je je eigen skies? Nee (ga verder naar vraag 6) 7. Heb je extra ski- accesoires? Ja, namelijk: 1. skipak 2. skibril 3. skihandschoenen 8. Hoe draag je je skies? Met mijn handen 9. Als je je skies draagt, heb je dan last van lichamelijke klachten? Ja, namelijk: 1. Op den duur de normale "draagpijn" 10. Zijn je skies ooit gestolen? Nee 11. Hoe bescherm je je skies zodat ze niet gestolen worden? Ik hou ze bij me 12. Zou je geinteresseerd zijn in een accesoire wat het makkelijker maakt om je skies te dragen? No 13. Hoe veel zou je ervoor willen betalen? 0,- |
Enquete
1. Geslacht Vrouw 2. Leeftijd 15-20 3. Ski je? Ja 4. Waar ski je? Oostenrijk Zwitserland Frankrijk Anders Canada, noorwegen 5. Heb je je eigen skies? Nee (ga verder naar vraag 6) 6. Waar heb je je skies gekocht? 7. Heb je extra ski- accesoires? Nee 8. Hoe draag je je skies? Met mijn handen 9. Als je je skies draagt, heb je dan last van lichamelijke klachten? Ja, namelijk: 1. skies snijden in mn schouders . 2. spierpijn omdat ze zwaar zijn 3. pijn aan mn knieen . 10. Zijn je skies ooit gestolen? Nee 11. Hoe bescherm je je skies zodat ze niet gestolen worden? Anders niet . 12. Zou je geinteresseerd zijn in een accesoire wat het makkelijker maakt om je skies te dragen? Yes 13. Hoe veel zou je ervoor willen betalen? 20 . |
Citaat:
|
Alvast bedankt
Geen dank. :evil: Enquete 1. Geslacht Man 2. Leeftijd 21-30 3. Ski je? Nee Hartelijk bedankt voor je medewerking!! :) Nogmaals: geen dank. :evil: Ik heb een keerr geprobeerd te skien trouwens, maar toen viel ik om de haverklap. Tja, en als je het dan echt goed wilt leren, moet je op een cursus gaan, en daar heb ik echt geen zin in. :) |
Citaat:
|
Enquete
1. Geslacht Man 2. Leeftijd 21-30 3. Ski je? Nee, (de enquete stopt hier voor jou. Bedankt voor je medewerking) |
Citaat:
|
Enquete
1. Geslacht Vrouw 2. Leeftijd 15-20 3. Ski je? Ja 4. Waar ski je? Frankrijk Italiλ 5. Heb je je eigen skies? Nee (ga verder naar vraag 6) 7. Extra ski-accessoires? Nee. 8. Hoe draag je je skies? Met mijn handen 9. Als je je skies draagt, heb je dan last van lichamelijke klachten? Nee 10. Zijn je skies ooit gestolen? Nee 11. Hoe bescherm je je skies zodat ze niet gestolen worden? Ik hou ze bij me 12. Zou je geinteresseerd zijn in een accesoire wat het makkelijker maakt om je skies te dragen? No 13. Hoe veel zou je ervoor willen betalen? Nvt. |
Enquete
1. Geslacht Vrouw 2. Leeftijd 15-20 3. Ski je? Ja 4. Waar ski je? op wintersport in Frankrijk maar ik heb ook weleens op een borstelbaan in Nederland geskiλd (schrijf je dat zo?) 5. Heb je je eigen skies? Nee 6. Waar heb je je skies gekocht? nvt 7. Heb je extra ski- accesoires? Nee 8. Hoe draag je je skies? Met mijn handen 9. Als je je skies draagt, heb je dan last van lichamelijke klachten? Nee 10. Zijn je skies ooit gestolen? Nee 11. Hoe bescherm je je skies zodat ze niet gestolen worden? Ik hou ze bij me 12. Zou je geinteresseerd zijn in een accesoire wat het makkelijker maakt om je skies te dragen? Ja 13. Hoe veel zou je ervoor willen betalen? 30 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |