![]() |
Hoe ziet jouw dag eruit ?
Mensen mensen toch :p
Wat doen jullie dagelijks na werktijd/schooltijd als je thuis zit/staat?? |
Thuis zitten? :confused:
Beetje muziek draaien (buurtjes pesten :o) Internetten Dvd's kijken en proberen mijn collectie uit te breiden. |
Tja, ik vraag me af of ik de enige ben zonder leven..mijn thuistijd ziet er zo uit..>
-Internetten -Rukken -Tv kijken -Muziek luisteren -Ruzie maken(ouders) |
Luieren.
|
Vandaag heb ik van 9 tot 5 gewerken.(koffie inschenken, duits praten, lachen, demonstraties geven en leuk doen)
maar dat is eigenlijk interval en doe ik maar eens in de 4 maanden. Normaal door de week en in de weekenden speel ik veel computer en piano, winkel ik wat, muziek luisteren, gitaar leren, cd's en elpees verzamelen etc. |
bwah, uitslapen, eten, drinken, aankleden, msnen,muziek luisteren, internetten, schoonmaken, tv-kijken, klusjes...zondag (n)
|
Vandaag of normaal op een doordeweekse dag?
Vandaag was: -wakker worden -forummen/muziekluisteren/msn'en -spelletje bonanza ofzoiets :cool: -forummen/muziekluisteren -huiswerk/muziekluisteren/msn'en |
Citaat:
|
Internet en seks.
|
Zondag.
Brak. |
gewoon door de week
school computer piano oefenen tv kijken muziek luisteren soms wat huiswerk slapen in het weekend is het elke keer iets anders. |
Citaat:
|
Momenteel werk ik halve dagen, dus van 7.30 tot 12.00. Als ik dan rond 12.30 thuiskom ga ik eten, de rest van de middag wordt wat op m'n kamer hangen. Beetje opruimen, beetje computeren of pielen met audio/dvd'tjes. Tussendoor regelmatig even naar beneden voor koffie en sociale contacten. Tussen 17.00 en 18.30 eten, en 's avonds weer hetzelfde :p
|
Er is altijd wel wat te regelen, of standaart-dingen te doen. En als dat niet het geval is slaap ik uit, lees ik een boek, ga ik forummen en nodig ik iemand uit om een biertje te drinken en/of film kijken.
|
Dat ligt eraan of er F1 op tv is, als er F1 is:
Brak wakker worden Naar beneden eten Naar boven tv kijken Computeren (Msn, forum, spel)/xbox of ps2 F1 kijken Computeren Eten Xbox/PS2/Computeren Huiswerk Tv kijken op bed en slapen Als er geen F1 is hetzelfde, maar dan ga ik smiddags naar een vriend waar altijd wel wat mensen uit t dorp zitten, dan kom ik thuis ga ik eten en doe ik verder weer hetzelfde. En ook nog vaak naar de bios. |
Wat eten, internetten, kloten met fruity loops, fingerboard oefenen, tv kijken, slapen.
|
-Luieren
-Drummen -Hardlopen -Tv-kijken -Computeren -Muziek luisteren -Huiswerk maken -En meer |
doordeweekse dag:
tv/films kijken (dit neemt redelijk veel tijd in beslag) internetten basketballen hardlopen in het weekend iig: werken basketballen/hardlopen uitgaan brak zijn |
Me dagelijkse tv series downloaden, daarna ze gaan kijken.
En dan even naar de manege toe voor de gezelliggheid. En als ik thuiskom weer tv series kijken :) |
Uhm, het allereerste wat ik doe na schooltijd is koffie zetten. Daarna loop ik naar de computer, ga gewoon een beetje zitten internetten en muziek luisteren. Daarna doe ik soms wat huiswerk ( :bloos: ) Om acht uur kijk ik meestal het NOS-journaal, soms een film om half 9. Daarna ga ik verder met computeren en om een uur of 12 ga ik slapen.
|
Ik kan het niet zien, het is donker.
|
Citaat:
|
School, huiswerkbegeleiding, thuis.
|
ik ga eigenlijk nooit meer naar school :o ik vind colleges volgen tijdverspilling
dus ik sta meestal op, ga dan 'smiddags buiten de deur met iemand lunchen, of in de namiddag met iemand wat drinken, of 's avonds met iemand wat drinken en ondertussen lees ik meestal, neem ik me allerlei dingen voor (als ik alles had gedaan, zou ik nu de hoogste han in taekwondo hebben, wushu beheersen, de blues spelen op de piano en chinees kunnen praten) (helaas) als ik moet werken is mijn hele dag verpest |
* trainen
* met m'n vriend afspreken * met vriend(inn)en afspreken * huiswerk * dit :D * msn * lezen * friends kijken |
films kijken, forumen, naar vrienden, soms sporten, slapen. En nog veel meer dingen.
|
opstaan
melk drinken auto pakken naar werk rijden werken terugrijden auto buiten parkeerzone zetten naar huis lopen de stad in voor boodschappen even op de markt kijken voor stofjes mn kamer opruimen mn dvd speler installeren patroon maken voor jurk douchen haren fohnen en opmaken koken knuffelen met mn vriend eventueel seks daarna tv kijken huiswerk maken/voorbereiden voor afspraak morgen slapen zo stond deze maandag ongeveer in de planning :D |
Wekker om 6.45 verzetten naar 6.55.
Opstaan en naar de wc. crackers met appelstroop maken en een glas melk inschenken Tijdens het lezen van de woonkrant het vorige opeten Douchen aankleden/opmaken/tas inpakken met eerst het rtl nieuws en daarna mtv op. Haastig jas aan en sjaal om. Hond gedag zetten en de deur op slot draaien. naar de bushalte lopen. Wachten op de bus die weer eens niet op kwam dagen samen met mijn ex van 4 jaar geleden. Gezellig gekletst. Bus om 8.38 genomen. Uitgestapt bij het transferium en 10 minuten gelopen naar de collegezaal. Snel gaan zitten en luisteren naar de kabouter. Saaie film gekeken over de 'satisfactie' van werknemers in de 'lagere werksferen' (koekjes inpakken o.a., niet mijn woorden). even voor de pauze mijn nepsultana opgegeten. In de pauze wiener melange gedronken en niks gedaan. Smsje gehad van iemand in de zaal. Even naar toegelopen en gepraat. College ging verder over motivatietheoriën. Tas ingepakt, jas aan, sjaal om. Naar de wc. Samen met Veronica naar bushalte gelopen, terwijl zij het had over een collega die plotseling afstandelijk was geworden. Twee anderen tegengekomen bij de bushalte. Bus aangehouden, ingestapt en overgestapt op de bus naar huis. In de bus gezeten met muziek op. Uitgestapt en naar huis gelopen. Deur van het slot gehaald en de hond aangehaald. Tas af, jas uit, sjaal af. Tussendeur open en verwarming aangedaan. Omelet gemaakt en computer aangezet. Tijdens het eten forum afgestruind. Dit getypt. Sorry als ik iets heb weggelaten. Dat is vandaag, zo ziet mijn gemiddelde ochtend eruit. |
Heb jij niks te doen? :P
Ik ben meestal bezig met schoolwerk, computeren en tvkijken. En het huishouden slokt stiekem nog best wat tijd op. En ik ga vooral in de weekenden graag naar vrienden toe. |
Citaat:
Maar ik ga vanmiddag sportkleding kopen, dus het is wel een beetje nuttig vandaag. |
docuhen, even tv kijken en dan naar bed, aangezien ik vaak pas om 11 uur 's avonds thuis kom.
|
Opstaan, ontbijt, bus pakken, hele ochtend mn thesis in elkaar flanzen, lunch, hele middag mn thesis in elkaar flanzen, om 19u bus terug, dineren, drummen of kansloos internetten en weer slapen...5x per week :(
|
Als ik thuis kom van mijn werk ga ik koken, tv kijken/computeren, hond uit laten, computeren/tv kijken en naar bed
|
Als ik de middagdienst heb, 's ochtends om 4.30 opstaan, aankleden etc, naar mijn werk, om 16.00 naar huis, ff zitten en lamballen en dan kook ik voor mezelf en mijn vader, eten, beeje forum en MSN en daarna naar bed. Als ik de avonddienst heb, sta ik om 11.00/12.00 op, eet wat, maak wat eten klaar voor de avond, beetje MSN en forum en dan vertrek ik om 15.30 naar mijn werk en dan ben ik 0.00/1.00 thuis en dan direct weer slapen.
|
Internet
|
Zonnig.
|
saaii...
je hebt niks aan lente als er niemand is om het mee te delen:( |
Citaat:
|
huiswerk
internetten, msnen, muziek luisteren tv kijken tandan poetsen slapen |
Meestal:
Te laat wakker worden -Naar school gaan met een hoop tegenzin -In de pauze gezellig met vriendinnen staan praten -Dan weer naar les om met m'n gedachten bij heel iets anders te zitten en heel af en toe op te letten -Nog een keer pauze -Nog meer les -Dan naar huis -Computeren ondertussen thee drinken vaak -Eten -Computeren -Slapen |
8.30 uur - 11.30 uur: Tentamen gehad
Half uurtje pauze 12.00 uur - 17.00 uur: Gestudeerd voor een ander tentamen 17.00 uur - nu: Internet Dadelijk naar huis, eten, afwassen, bellen, schoonmaken, TV kijken en vroeg slapen! (y) |
7.30 wakker worden, mezelf naar de douche slepen en douchen
7.45 hair fohnen, make up opdoen 8.00 koffie drinken, roken en naar Giel luisteren 8.30 pyjama uit, kleren aan, tas inpakken 8.45 nog een kop koffie en een sigaret 9.00 naar school lopen 9.15 colleges volgen tot 16.30 16.30 naar supermarkt lopen en boodschappen doen 17.00 thuis boodschappen opruimen 17.05 niksdoen en roken 19.00 M.A.S.H. kijken 19.30 soep opwarmen en opeten 20.00> WHATEVER (=huiswerk maken, leerlingenwerk nakijken, schilderen, gitaarspelen, kroeghangen, fitnessen, schoonmaken etc etc) |
Geslapen tot half 10 (was echt nodig, want was kapot gisteren), daarna na het verzorgen en zo naar de supermarkt gegaan, geleerd, geleerd, geleerd, gegeten en nu internet.
|
8 uur opstaan
9 uur thuis weg (scooter) half 10 werken half 7 naar huis scooter dus weer 7 uur thuis, eten soms sporten, meestal tv & internet |
Gisteren laat gaan slapen, dus vanmorgen een beetje langer blijven liggen dan normaal. Om 10 uur zat ik wel aan tafel een artikel te lezen, twee uur later heb ik 't haar van mijn vriend bijgeknipt. Daarna weer gestudeerd. Toen aardappels gaan schillen. Toen kwam mijn schoonzusje langs, even naar foto's gekeken. Toen ben ik het eten gaan maken. Om half zeven was dat klaar, en hebben mijn vriend en ik gegeten. Daarna meteen afgewassen, en nu ben ik hier.
|
Citaat:
<3 avatar dat verschilt maandag na school: babysitkindjes afhalen, ze naar huis brengen, eten voor ze maken, daarna ga ik meestal iets eten met een vriendin, dan naar de fitness, daarna iets drinken, tv kijken, forummen dinsdag na school: babysitkindjes afhalen na school, ze naar huis brengen, eten voor ze maken, dan gaan hun ouders tennissen, ondertussen zwemmen we meestal een beetje, dan doe ik wat schoolwerk, forummen, internetten, rimram woensdag: ga ik meestal naar gent na school, om bij m'n vriendinnen te zijn donderdag: shopdag vrijdag: klaarmaken voor het weekend (opruimen, tutten, socializen in de kroeg) de maandag en dinsdag is meestal zo. woe do en vrij verschilt meestal; ik kan niet alles opsommen. |
eerst boodschappen doen, dan koken, eten, afwassen. Dan nog ff tv kijken/internetten/iets leuks doen en daarna slapen.
|
mijn dag is bijna om. Morgen opstaan en naar Amsterdam. Winkelen met mijn vriendin
|
Bier drinken en dingen slopen met Master HJ
|
oh fuck dat was ik vergeten beer :| maar inderdaad.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |