![]() |
[Rar/Torrent]Gedownload .rar bestand versleuteld
Ik heb een d.m.v. uTorrent een album gedownload, ingezipt als .rar bestand. Dat bestand is echter versleuteld: als ik de inhoud bekijk, staat er achter elke track een * en als ik het wil uitpakken, vraagt WinRAR om een wachtwoord.
Is dit .rar bestand nog te openen of niet? |
Dat denk ik niet, maar is dat wachtwoord niet gewoon te vinden op de site van de ripcrew? Je ziet dat wel eens omdat ze naamsbekendheid willen, en die krijg je makkelijk door mensen te dwingen hun site te bezoeken.
|
Citaat:
|
http://www.topshareware.com/guide/hot/crack.htm
Geen idee of er wat voor je bijzit, maar leek me wel een redelijke googlesearch voor 5 seconden :cool: |
Als ze dat .rar bestand met een redelijke sleutel hebben gecodeerd, is het kraken er van onbegonnen werk.
Als ze een flink wachtwoord verzonnen hebben (de URL bijvoorbeeld) dan kan je makkelijk maanden, zo niet jaren bezig zijn met het kraken. Je kan de url van de warez site eens proberen als wachtwoord en proberen ergens anders het wachtwoord vandaan te snuffelen, maar verder is het beter om het bestand gewoon opnieuw te downloaden van een andere locatie. |
Vaak hebben ze triest makkelijke wachtwoorden, zoals www.best-torrentz.dl.am (hint!) die te vinden zijn op hun forum/torrent database. :)
|
die van goldesel is ook niet zo denderend moeilijk
even aanmelden, en dan staat in het forum van hun het wachtwoord wat eigenlijk bij elke goldesel torrent werkt :p |
Citaat:
prutsers.... |
Citaat:
hartstikke bedankt iedereen. (y) |
Citaat:
misschien is de persoon die verantwoordelijk is voor mijn muzieksmaak niet zo'n prutser :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55. |