![]() |
Het Bedenk-een-uhm-zo'n-bruggetje-voor-zo'n-dier-dat-lijkt-op-een-paard-topic
Zo werkt het:
Forummer a: Hoe onthoud je wat links en wat rechts is? Forummer b: Door met je rechterhand met e duim en wijsvinger een L te maken en dat lukt niet dus is je linkerhand links omdat je daarmee de L van links kan maken. Hoe idioter, hoe beter. Aan welke kant van je bord de vork en mes moeten? |
Ohoh, wat een layoutverneukende titel. :o
|
Kill kill kill!
|
Ik heb nooit zo van dit soort topics gehouden maar dit is toch wel een dieptepunt :(
|
Citaat:
|
Ik moest even denken aan een vriend van mij die altijd de meest achterlijke ezelsbruggetjes bedenkt om dingen te onthouden.
Vb: Makro in het grieks: LANG leve de Makro Ik moest daar om lachen. Maargoed, je hoeft net te reageren hoor. :( |
Wat een bullshit, dit is een heel gaaf topic. (y)
De vork moet links, want met je linkerhand kun je een L maken en als je die L kantelt wordt het een V van vork. Aan welke kant van de weg je moet rijden. |
nou, als je allemaal auto's recht op je af ziet komen rij je aan de verkeerde kant ^^
wat de voorkant en wat de achterkant van een koe is |
Als je je hand in een gat steekt en je hand bruin is als hij eruit komt, is het de achterkant. Als je hem in een gat steekt en er zit een koeienbeet in je hand als je hem eruit trekt, dan is het de voorkant.
Waar je oksel zit en waar je knieholte? |
de plek waar het meeste haar zit is je oksel
|
Citaat:
|
Ik zie geen toekomst in dit topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |