![]() |
Hotel..
Ikzelf ben 14, en mijn vriend 15, nu willen we graag een n8je hotel boeken..(gewoon in NL) maar kan dat al op deze leeftijd?
|
Ik weet het niet, sommige hotels doen er niet moeilijk over sommige wel. Even bellen naar het desbetreffende hotel denk ik
|
Als je 14 bent moet je gaan voetballen, en niet in een smerig hotelletje gaan liggen vozen.
Maar goed, als je ouders garanmt staatn voor jullie, doen de meeste hotels daar vast niet moeilijk over. |
Citaat:
|
Meestal doen ze daar niet moeilijk over, maar soms moet je inderdaad wel toestemming hebben van iemand boven de 18, maar dan kan je soms ook je broer of zus vragen (als die ouder is dan 18).
|
bij de meeste hotels moet een persoon 16 jr of ouder zijn. Ben je inder de 18 dan komt daar ook nog eens de toestemming van de ouders bij.
Maar op die leeftijd moet je idd gaan voetballen en niet smerig gaan dien in een hotelleje. Waar haal je trouwens de centen vandaan???. |
Wat maakt het uberhaupt uit wat ze willen gaan doen in dat hotel? Misschien willen ze gewoon gezellig een weekendje weg samen en hebben ze al een relatie van een jaar ofzo?
*speelt nog even de naieveling* |
Ook al hebben ze een relatie van drie jaar.
Op die leeftijd leefde ik nog in de heerlijke veronderstelling dat ik dat ding alleen had om uit te zeiken. |
laat ze tog lekker..
ik ging vorig jaar ook met me vriend een weekendje in een hotelletje in den haag en dat was super. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |