![]() |
Weer uit
Ik weet niet wat het is maar het gaat telkens uit tussen mij en vriendinnetjes. Wat is het toch? Het lijkt wel of alle meisjes uit de disco bar of wat dan ook niet bij me passen. Weten jullie hoe ik aan een leuke date kan komen die bij me past. Ik heb me al inschreven op een datingsite. Echt geweldig. Ik hoop via die weg wat leuks te vinden. Hebben jullie meer ideetjes.
maximus |
Reclame?
|
Citaat:
|
Tja, dat wil wel eens voorkomen, dat het uit gaat. Maar geforceerd er mee bezig zijn en zoeken helpt zeker niet, is mijn mening :)
Dus: relax! Dat komt allemaal vanzelf wel. |
Wanhopig ben je. Geef het gewoon tijd, wat verwacht je nou? Hoe oud ben je eigenlijk? Verwacht je meteen nu de ware te vinden en er jaren mee samen te blijven? vergeet maar, die vind je ook niet op een datingsite. Gewoon niet zo wanhopig doen.
|
Citaat:
|
Aangezien dit reclame is zal het ook wel geen serieus topic zijn. :)
|
Sorry, geen bedoeling om reclame te maken, wilde gewoon zeggen wat ik gedaan had.
|
Citaat:
|
die meskes uit de discobar toch :(:(
|
Misschien gaat het steeds uit omdat ze al je vriendinnetjes worden vóórdat je weet of ze bij je passen... als je pas tijdens de relatie/verkering er achter komt dat je elkaar niets doet, dan heb je er toch echt wat te veel haast achter gezet.
|
Citaat:
|
pr0bleem hb ik ook :)
maar don't worry als je gaat zoeken vind je juist niemand! meestal ontmoet je iemand als je er niet bij stil staat dus (a) we moeten gduld hebben:( |
Man, wat zeik je?
Ben je nu al op zoek naar een vrouw voor de rest van je leven? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |