![]() |
I want to, but I can't
I can't do it anymore
I keep thinking about what went wrong We used to laugh and talk We were friends for so long Tell me right now I really wanna know What should I do? Where should I go? I can't do it anymore Baby, try to understand I really want to But I can't ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ik weet niet of ik dit gedichtje al ooit heb geplaatst Naar mijn idee niet... Maar dat moet je dan maar even zeggen Ik vond het vanmorgen op mijn oude computer Nu mogen jullie erop reageren grts |
Goh ik wist niet dat ik ZO populair was joh ;)
haha beetje negatief mag ook hoor :p |
niet vervelend bedoelt... maar ik begin je gedichtjes zat te worden eigenlijk... ze zijn steeds hetzelfde, zelfde onderwerp, zelfde conclusie... misschien eens iets nieuws proberen ofzo?
|
Hoe kun je nou zeggen dat het niet vervelend bedoeld is
wanneer dat het wel is Dat snap ik ook wel. Maar even tussen twee haakjes Ik kan niets anders schrijven Ik heb nog een hoofdstukje te sluiten... Maar ik kom er niet door heen gelezen. Te moeilijke woorden. ALs je snapt wat ik bedoel. grts |
Citaat:
tja, maar er zijn ook andere dingen op de wereld... maar je moet het zelf weten, ik geef alleen mjin mening |
Hey girl,
Vind hem wel mooi, alleen je hebt wel betere gehad.. (don't get mad, da vind ik dan ;)). Offtopic: Nice avatar, waar hebbu die vandaan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |