![]() |
Hypocrisie van ex
Ok, here's the story:
Ik en mijn ex, die ik even A zal noemen, zijn bijna 14 maanden samen geweest. Eind December maakte ik het uit, omdat het voor mijn gevoel niet goed meer zat. Toen dat zeven weken uit was leerde ik een meisje (ik noem haar even B) - die ik al ruim een jaar kende en af en toe sprak - een stuk beter kennen, en op een gegeven moment zoende ik met haar. Hier werd A helemaal boos om, omdat ik na bijna 14 maanden samen alweer na 7 weken weken met iemand zoende.. Een week later ben ik met B naar bed gegaan, en toen was het hek helemaal van de dam, zware ruzie met A gehad. Toen het twee maanden uit was met A hebben we een goed gesprek met elkaar gehad, en besloten het toch nog een keer te proberen, omdat we het beide heel erg misten. Maar gisteren, na bijna 2 weken, heb ik er toch weer een einde aan gemaakt, om een veelvoud van redenen die ik niet verder toe zal lichten. Nu heeft zij vandaag - nog geen 24 uur nadat het weer uit was - met een jongen, die voor haar ongeveer 2 uur heen en 2 uur terug in de trein zit, en die ze twee weken geleden ofzo voor het eerst in het echt heeft ontmoet, gezoend. Kijk, dat ze met een jongen wil zoenen dat moet ze helemaal zelf weten... maar hoe moet ik erop reageren dat ze bij mij toen ik na 7 weken - wat ik toch nog vrij netjes vind - weer met een ander zoende VOLLEDIG over de zeik was, maar het nu zelf na nog geen dag doet??? Dat wou ik even kwijt :) |
ja, gevoelens zijn nou eenmaal hypocriet
|
Tiswat
|
Ja daarom moet je ook het contact verbreken met je exen. :)
|
Citaat:
|
Waarom, geen idee. Ook niet nodig.. maar nu ben je je verhaal kwijt en hopelijk luchtte het op. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit is uit, je hoeft niet na te denken over hoe je moet reageren.
Het kan best een soort 'wraak' zijn geweest van haar kant. Jij bent toch diegene die het steeds heeft uitgemaakt, dus waar bemoei jij je mee. :p |
Zo te zien kun je het evenmin hebben.
|
Misschien kon ze de eerste keer niet goed accepteren dat het uit was, en nu wel.
Natuurlijk had ze niet zo over de zeik 'moeten' gaan maar als je er zelf nog erg kapot van bent, kan het echt een klap in je gezicht zijn als je ex alweer met een ander in bed ligt. Aangezien jij het uitgemaakt hebt en de vorige keer al zo snel met dat andere meisje naar bed ging, zal ze zich wel tot niets meer verplicht voelen. Maar het blijft natuurlijk een hoop gezeik. |
Ik vind dat uit ook echt uit is. Dus bemoei je vooral niet teveel met je ex en probeer ook vooral niet uit te vinden wat je ex uitspookt dat voorkomt een hoop gezeik
|
Uit is uit! Heb een soort gelijk iets meegemaakt.
2,5 jaar een relatie gehad. Vorig jaar zomer uitgemaakt, de dag erna kom ik een leuke meid tegen *vonk slaat over* (rest mag je vanzelf raden). Veel gedonder gehad. 'jaaaaaaaa, je bent vreemd gegaan etc. etc.'. Sterker nog ik was geeneens op zoek. 'Het' (lees: zij) kwam naar mij. Ex-vriendin heeft nadat het uitging direct (je zult het misschien al wel merken... ja, ze is bronstig... en jaaaaa ze wil z.s.m. huisje boompje beestje! Ze heeft zelfs meerdere keren overwogen om de pil niet meer te slikken zodat ze een kind van me zou krijgen!) bij een kameraad van me op zijn verjaardag gevraagd of hij niet nog een vriend voor haar had. En tja... daar loopt ze nu mee. Dusss... Uit is uit. Laat het lekker. |
Citaat:
|
vet dat je je chickies benoemt als A en B :D(n)
|
maar waarom moest je dat sex gedeelte met meisje B dan ook zo nodig aan je ex vertellen?
|
Citaat:
|
En hoe voel je je erover dat ze dat heeft gedaan?
Ik krijg niet het idee dat je het echt erg vindt. Gewoon lekker laten. Het zal vast een soort van 'wraak'iets zijn, maar daar heb je toch niets meer mee te maken :) |
Ach ja, vrouwen he.
Ik heb er ook zo eentje nu. Twee maanden wat mee gehad en twee weken nadat het uit was heeft ze weer een nieuwe vriend. Dat mag allemaal, maar toen ik er naar vroeg of ze een nieuwe vriend had loog ze, en toen ze het uitmaakte met mij wilde ze ook wel een tijd vrijgezel blijven, anders kwam het weer te vroeg. Nou ja, ik zie het ja. Naja, zoiets is je niet waard. Ook al doet het pijn, er komt er toch wel weer overheen. Gewoon vergeten en lekker doorgaan met je eigen leventje. :)(y) |
Haar gedrag is niet hypocriet, maar juist consequent. Ze streeft steeds na wat het beste voor haarzelf is, namelijk:
- ruzietje maken als ex met iemand zoent - met leuke vent zoenen als ze er een vind die interesse heeft daarom makker, moet je gewoon voor jezelf kiezen en je nooit een zak aantrekken van wat je EX ervan vind. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uuuh boeiend..
Je had haar gewoon moeten laten zeiken toen jij naar bed ging met B. Daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen? En het aanmaken met zo'n labiel kind als A was sowieso al een rare beslissing. Dus laat haar lekker hoeren dan kan jij dat ook doen (y) |
[QUOTE]mij is gek schreef op 20-03-2006 @ 17:30 :
[B]Ok, here's the story: Toen dat zeven weken uit was leerde ik een meisje (ik noem haar even B) - die ik al ruim een jaar kende en af en toe sprak - een stuk beter kennen, en op een gegeven moment zoende ik met haar. Hier werd A helemaal boos om, omdat ik na bijna 14 maanden samen alweer na 7 weken weken met iemand zoende.. Een week later ben ik met B naar bed gegaan, en toen was het hek helemaal van de dam, zware ruzie met A gehad. Zulke dingen moet je ze ook niet vertellen, en die actie van haar was waarschijnlijk alleen maar om je terug te pakken... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ik ben toch degene die daar kwaad om gaat worden en hij niet of minder :o |
ja, hypocriet. En ga nu maar weer verder met je leven.
|
Citaat:
|
Het lijkt me dat, net zoals jij het niet leuk vond dat zij over de rooie was, jij ook niet moeilijk moet doen over haar kus met die andere jongen.
Uit is Uit. |
Citaat:
Het lijkt mij dat als zij zo boos wordt om dit soort gedrag dat ze het zelf dan helemaal uit haar hoofd moet laten. Ben het eens met topicstarter. |
Citaat:
|
Citaat:
Snap? |
Citaat:
|
Citaat:
Tuurlijk snap ik dat, je hoeft niet te herhalen wat al gezegd is. Het ging er om, dat toen hij na 7 weken gekust had met een meisje, zijn exvriendinnetje daar heel moeilijk over deed en dat vond hij niet leuk. Nu doet zij iets soortgelijks en nu vraagt hij zich af wat hij er van moet vinden. Dan zeg ik, het lijkt mij dat als zij zo boos wordt om dit soort gedrag, dat ze het zelf dan helemaal uit haar hoofd moet laten. Ben het eens met topicstarter. Snap? |
Citaat:
Ik dacht dat me me niet begreep.. |
Citaat:
Nevermind :o |
Citaat:
Daarom moet je in sommige gevallen het contact met je ex niet verbreken. |
dat lijkt me vrij duidelijk; ze zoekt genegenheid bij iemand anders omdat het met jou uit is en dat pijn doet
dat of ze wil je een hak zetten :P en hoe zit het nou tussen jou en B? is die boos op je nu? |
Citaat:
vrouwen... |
Citaat:
|
Gebruikt het internet mijne dames en heren!
(Dan heeft de ns er ook nog iets aan ;)). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |