![]() |
Daughters.
http://roboticempire.com/images/robo029_350.jpg
Citaat:
Voor de liefhebbers van The Dillinger Escape Plan beslist een aanrader dus. |
screamo
|
Nonsens.
|
Citaat:
|
Ik ben niet zo heel bekend in het hele genre, dus vandaar mijn - waarschijnlijk misplaatste - vergelijking. Ik zal the Locust eens checken.
Een meer opgefokte The Number 12 Looks Like You is misschien ook wel een aardige referentie. |
http://i7.ebayimg.com/03/i/06/89/c9/39_1.JPG
Daughters is leuk, maar is nergens vergeleken met Usurp Synapse. Een band die de term "emo-violence" waar maakt. Een band die binnen enkele seconden al zorgt voor bloedspatten op je zwart geverfd haar. Een band die zowel geliefd is als geliefd wordt om te haten. Een band die je antwoord zal geven. Een band die je op 't einde laat afvragen wat er zich nu in vredesnaam heeft voorgedaan. Controversieel, door bijv. op ironische wijze het concept zelfmoord aan te moedigen. Intensiteit is hun handelsmerk en dat zal 't in al hun obscuriteit ook blijven. Epitonic en MySpazz. |
Daughters leuk
Usurp Synapse ook |
"een band die je antwoorden geeft"
mijn god, wat zit jij vol poep. |
Citaat:
|
Citaat:
ik kan er niet zo heel veel mee, wel een tijdje geluistert maar het blijft niet echt hangen. ga eens snel Beneath the Massacre luisteren! |
crustenzooi? :O
Nee hoor! Je zou het inderdaad wel powerviolence of emo-violence (burst anyone?) kunnen noemen. Verder liggen screamo en bijv. mathcore soms gevaarlijk dicht tegen elkaar aan. Zeker met grind invloeden etc. Check de track 'flattery is a bunch of fucking....' maar eens. Gewoon dat post-rock achtige stukje aan het einde, supercool. Rauw, ongepolijste productie. VET GAAF |
Daughters is tof.
|
Citaat:
burst is geen emo violence! burst combineert zweedse metal met neuroris en isis achtige dingen en hardcore. |
emo-violence... doe mij de guyana punchline maar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het live ook een beetje vies eigenlijk. Die zanger! Ielgh!
Verder kan ik het niet echt muziek noemen. Maargoed smaken verschillen duidelijk. |
Ik denk dat het beter in het genre kutmuziek past.
|
niet zo heel sterke reply.:p
maar hij lag ook wel voor de hand. En ach, hardcore is ook niet alles. het is makkelijk scoren vandaag. |
Nou nou wat scoor je weer. Ik luister tenslotte enkel hardcore.
|
- Wat staat er vandaag op het forum, Josè?
- Niets nieuws, Pedro. |
Citaat:
|
Metal & de smile-issue.
|
ulfheðin was veel liever.
dat zal ook vast de reden zijn dat je deze nick hebt, omdat je van je lieve onzin imago af wilt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
homo |
:d
|
haha die edit :D
|
Citaat:
|
|
nou ik ben daar niet zó benieuwd naar, wel een koningstopic dit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |