![]() |
Kabeltje
Hallo :)
ik zoek een kabel waarmee ik m'n pc en radio kan aansluiten op dezelfde boxen. Dt lukte al als ik mijn radio met mijn pc verbondt langs de microingang maar dat werkt alleen als mijn pc aanstaat. Ik zoek dus een kabeltje waar ik de uitgang van mijn boxen in kan steken en die zich opsplitst in 2 kabels die ik in mijn pc en radio kan steken. Weet iemand hoe dat noemt en / of waar ik dat kan kopen (België) Alvast bedankt Pieter |
je bedoelt dat je de ingang van je boxen wilt splitsen en niet de uitgang neem ik aan.
Volgens mij kan dat niet zomaar met een stekkertje maar heb je daar op zijn minst een schakelaartje voor nodig. kan je vrij simpel zelf maken trouwens! |
ik zou niet weten hoe ik dat moet maken
is dat ook niet te koop? |
Definieer radio en boxen. Is je radio een simpel radiootje, dus enkel de tuner? Zoja, welke uitgang heb je? Zijn je boxen actief, passief?
|
wissel gewoon van kabel? :|
|
Citaat:
actief, passief?? tzijn gewone (goeie) boxen voor de pc van Harman/Kardon |
Citaat:
|
Citaat:
met 1 vrouwelijke ingang en 2 mannelijke uitgangen |
Citaat:
Een ingang is waar het geluid ingaat, dus in jouw geval sluit je je radio en computer beide op een ingang van je splitterbox aan. De speakers sluit je op een uitgang aan. Of de connectors dan mannelijk of vrouwelijk zijn maakt in principe niet uit. Ik denk dat de meeste splitters met cinch-aansluitingen werken, dus misschien heb je nog wat kabeltjes en/of verloopstukjes nodig. |
Waarom zou je dit willen doen? De meeste radiozenders zitten over het algemeen ook gewoon op het internet.
|
bandbreedte ...
|
je koopt een cheap-ass mengtafeltje op de rommelmarkt met minstens 2 kanelen... het ene kanaal sluit je op je radio aan het andere op je pc.. de line-out sluit je op je, neem ik aan, actieve luidsprekers.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |