![]() |
mac & toetsenbord
hey. ik heb een ibook, en nu wil ik een arabisch/nederlands toetsenbord.
ik weet hoe ik de instellingen zo kan veranderen dat ik arabische letters kan typen, maar doordat die niet op mn toetsenbord staan weet ik neit welk teken waar zit. en alle letters bijschrijven met een pen is natuurlijk lelijk. het leukst zou natuurlijk een intern (? zeg je dat zo?) toetsenbord zijn, maar die kan ik neit vinden op de apple site. op diverse websites heb ik wel externe arabisch/nederlandse toetsenborden gezien, maar die zijn bedoeld voor een pc. mijn vraag is dus, kan ik die zomaar aansluiten op mijn mac?? |
denk dat je ipv intern extern bedoelt, of je wilt het hele toetsenboard uit dat ding gaan slopen en er een andere in zetten ?
|
Citaat:
maar omdat ik niet zo'n intern arabisch toetsenbord kan vinden (op de apple site), denk ik er nu over om in plaats daarvan een extern toetsenbord te kopen. die kan ik wel vinden, maar die ik heb gevonden zijn voor een pc bedoelt. snappie? |
Hebben niet alle Macs al een hele tijd een USB-aansluiting? Lijkt me dat het dan wel zou moeten werken, maar garanderen doe ik je dat natuurlijk niet. Als het toetsenbord een gewone PS/2-aansluiting heeft durf ik er geen uitspraken over te doen.
|
zover ik weet werken alle USB muizen en toetsenborden gewoon op mac
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |