![]() |
Radiohead 9 & 10 mei HMH
9 en 10 mei, Radiohead, Heineken Music Hall
voorverkoop begint zaterdag woensdag voor waste-members. bron: ateaseweb.com May 6: KB Hall Copenhagen May 7: KB Hall Copenhagen May 9: Heineken Music Hall Amsterdam May 10: Heineken Music Hall Amsterdam May 12: Empress Ballroom Blackpool May 13: Empress Ballroom Blackpool May 15: Civic Wolverhampton May 16: Civic Wolverhampton May 18: Hammersmith Apollo London May 19: Hammersmith Apollo London June 17: Bonnaroo festival August 12: Sziget Festival August 19: V festival Hylands Park August 20: V festival Weston Park August 22: Meadowbank Edinburgh August 24: Marlay Park Dublin |
uiteraard aanwezig
|
moetmik 1 of 2 keer gaan :confused:
|
nu rest mij de vraag hoe ik voor aanstaande zaterdag aan voldoende geld ga geraken
|
d0pe, ik ben aanwezig. hoeveel kost het?
|
zal wel rond de 50 euro gaan zitten
|
tiswa. nouja, ik kan het wel ophoesten geloof ik.
|
vet daar wil ik naartoe!
maar waarschijnlijk geen slaapplaats dus dat gehele plan zal wel in het water vallen(N) |
Citaat:
|
ehhh ohja, slaapplaats. nouja indien ik mijn broer weet te strikken kan ik gewoon weer terug naar huis(Y)
|
Citaat:
|
forumorgie
|
ieh nee
|
het wordt twee keer.
|
juh present (y)
|
Gvd, dan heb ik geen geld.
Kijken of vrouwlief aan voorschieten doet. |
ja of schaaplief
ohnee wacht dat soort dingen moet ik maar niet doen want ik sta al ietsie pietsie rood. |
waarom nu al voorverkoop :( ik heb geen geld en ik zal ook alleen moeten gaan vrees ik, want niemand in mn omgeving die het leuk vind en in het gelredome was wel een deceptie, maar hmh is kleiner. kortom twijfel alom, maar eigenlijk kan het niet dat ik niet ga.
|
ja!
|
Chille shit!
Present als de portemonnee het toelaat. |
Vol bij
|
fuck ja, hier ga ik heen
|
Citaat:
|
Jaaaaaaaaaaaaaaa (L)
|
hell yeah, maar niemand weet nog een prijs?
|
Ik gok 45. :cool:
|
radiohead baby :cool:
|
Citaat:
42.5 + servicekosten |
Ik kan helaasch niet i.v.m. stage. Ik vind het trouwens wel iets te duur, ook. (n)
|
kuthmh
|
Citaat:
|
hallo vorige keer was het in gelredome toch?!! vergeleken bij dat is hmh een paradijs.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik geloof wel dat het vorige keer uiteindelijk niet eens uitverkocht was? |
Citaat:
[edit] na research blijkt die herinnering bullshit te zijn. Hier hettopic van toen Ik weet niet of ze hipper zijn geworden in de tussentijd maar 2 dagen hmh is wel meer ruimte dan dan 1 gelredome dag denk ik. |
Nee, Radiohead in Arnhem was niet uitverkocht.
|
Citaat:
Verschuifbaar veld Het verschuifbare veld is de belangrijkste innovatie van Gelredome. De complete 'bak' met een diepte van ruim een halve meter kan onder de Zuid-tribune door het stadion in en uit worden geschoven. De voordelen zijn tweeërlei; de grasmat ligt buiten en blijft zo prima in conditie, en de vlakke betonnen vloer in het stadion is zeer geschikt voor evenementen. Een staand publiek van 16.000 bezoekers of een sit-down diner voor 8.000 gasten zijn beide mogelijk. Lijkt me ook logisch, maar vrouwen en voetbal :nono: |
Nou maar het was half leeg volgens mij.
|
Citaat:
|
Willy Mason support act.
leuk ik ben present |
zo goed is die band echt niet jongens
|
keihard aanwezig.
|
Citaat:
|