![]() |
Uitbetaaldatum Topic #1
Geen idee of het wat is, maar niet geschoten is altijd mis :p
Post hier de datum wanneer je je salaris ontvangt. Voor sommige is het volgens mij de eerste dag van de nieuwe maand, maar voor de andere om de 4 weken geloof ik. (of misschien elke 2 weken enz.) Ik krijg het 23 maart geloof ik, ik kan niet w8ten!! :o :o |
No offense natuurlijk, maar hoe is dat interessant? :)
Ontopic, ik krijg een maandsalaris, maar omdat ik pas in april in dienst treed weet ik nog niet wanneer. |
Ik krijg niet echt een salaris maar een stagevergoeding. Ook op de 23ste. Bij mijn bijbaantje kreeg ik vroeger altijd aan het eind van de week uitbetaald.
|
Voor mijn nietige kutbaantje als krantenbezorger krijg ik elke twee betaald, maar soms 3. Er zijn dus niet echt vaste data te noemen.
|
De ene keer de 23e, soms al eerder soms later.
|
23e
|
Mijn uitkering wordt tussen de 10e en de 15e gestort.
|
:confused: geen flauw idee:P
|
de 20e...
|
woensdags in de 3de ,7de, 11de week etc van het jaar
|
Is heel verschillend. Zodra de accountant z'n werk heeft gedaan aan het begin van een nieuwe maand krijg ik het salaris van de maand ervoor uitbetaald. Het varieert, omdat ik geen vast uren werk, elke maand moet alles dus opnieuw berekent worden aan de hand van het aantal uren wat ik heb gewerkt.
Meestal krijg ik m'n salaris ergens in de 2e week van de nieuwe maand. |
Verschillend. Wanneer ze zin hebben. Vaak wel binnen een week na mijn gewerkte maand.
|
als ik er om vraag
|
Meestal de 2e,3e of 4e. van de maand.
Dan krijg ik mn uren van de maand ervoor uitbetaald. |
Elke 4e week, meestal op donderdag.
|
Citaat:
|
om de 4 weken op donderdag het salaris
en rond elke 20ste van de maand mijn wezen pensioen |
Ik word per week uitbetaald, ongeveer 3 weken na de gewerkte week.
|
Citaat:
sorry..mag ik? Wat is het ongeveer?enzo...of ,als je er liever niet over praat,niet;) |
1e week van de volgende maand
|
Ik weet het niet eens. Leef ook niet echt naar die datum toe ofzo.
Ik denk rond de 23ste. |
Ongeveer rond de 23e bij mijn ene baan en de 1e week vande volgende maand bij mijn adere baan.
|
Rond de 12e van de volgende maand!
|
Mijn vaste baan van één middag per week: elke keer anders, namelijk elke 4 weken. Bovendien wordt het met de hand overgemaakt dus het verschilt nogal eens.
Mijn vorige zomerbanen was altijd elke week op maandag (Randstad uitzendbureau). Van mijn komende bijbaan/zomerbaan weet ik het nog niet. (Ik hoop eigenlijk ook elke week, vond dat wel makkelijk, gelijk de helft op mn spaarrekening, mis je het ook niet en heb je toch altijd geld). |
Citaat:
|
De eerste keer dat ik weer werk krijg ik het geld van de vorige week netjes in een envelopje. Heeft dus niets met data te maken.
|
ik word iedere dinsdag uitbetaald. over de daarvoor gewerkte week, dat is wel relaxt.
maarja werk ik week niet, dan dus ook geen loon (n) tenzij ik vrije dagen laat uitbetalen o.i.d |
Ik dacht vandaag, en anders morgen :o
|
Maandsalaris elke 24ste van de maand tenzij de 24ste op een zaterdag valt; dn ontvang ik het de 23ste.
|
ik mag het contant ophalen, zelf weten wanneer en hoe vaak
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan ik namenlijk een beetje vergelijken ;) . |
Meestal rond het eind van de maand, zo op de 26e. Soms de 24e, soms de 27e als de 26e net op een zondag valt.
|
Me stagevergoeding krijg ik overgens rond de 24ste gestort
|
Citaat:
|
Iedere dinsdag :)
|
De 26ste van de maand. En als het in het weekend valt de 27ste of 28ste :(
|
De laatste donderdag van een periode van 4 weken.. beetje moeilijk uit te leggen ;)
|
Bij het ene bedrijf krijg ik salaris om de 4 weken, exclusief de bonussen. Die willen nog wel eens zomaar gestort worden. Het andere bedrijf krijg ik per maand salaris, rond de 25ste.
|
de 24e.. maar heb het nu nog steeds niet (n)
|
Citaat:
|
elke gewerkte dag krijg ik het handje-contantje (Y)
|
Verschilt. Altijd wel tussen de 22e en eind van de maand.
|
tussen de 20e en de 25e van de maand
|
1 keer per vier weken op woensdag.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |