![]() |
"Geknipt voor U": Domme krantenknipsels/verpakkingen/omschrijvingen, etc.
Je kent 'm wel, de rubriek Geknipt voor U in Vrij Nederland. Met allerlei domme, rare of opmerkelijke fouten in krantenknipsels, reclamefolders, handleidingen en tijdschriften, of op verpakkingen.
TS begint: Pizza Tre Formaggi: "Deze steenovenpizza is rijkelijk belegd met mozarella kaas, emmenthaler, gorgonzola en Edammer kaas." http://members.chello.nl/h.cramm/pizza.jpg Magnetron handleiding van Sharp: 3. Temperatuur afmetingen, welk zijn opnemen terwijl de oven in convectie modus is, zal van het aanwijzend niveau verschillen. Het is door de werking elementen van het roosters welk aandraai en afdraai om het temperatuur te reguleren. Dit zal niet het kook resultaten beïnvloeden, als lang de gebruiksaanwijzing en de kookboek juist volgen wordt. http://members.chello.nl/h.cramm/magnetron.jpg |
Populair topic;)
|
Nu wel ja, dankzij je up ;)
|
ik snap het topic sowieso al niet
|
Ik zou niet weten waar je die krantenknipsels zou moeten vinden
|
Citaat:
|
Tegenwoordig kom je vaak het woord 'smaakvol' tegen, in de context van 'lekker'. Dat is de betekenis echter helemaal niet. :)
|
je hebt wel eens van die pinda producten..
of chocolade met nootjes.. gaan ze op de verpakking zetten: er wordt ook noten en pinda's verwerkt in het bedrijf waar dit product wordt gemaakt of kan sporen van noten en pinda's bevatten.. nou dat vind ik niet zo heel raar in een pot pindakaas of bij een zak nootjes.. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
op zich logisch maar raar want ik neem logischerwijs aan dat een blikje coca cola met toestemming van coca cola gemaakt word niet dat frisdrankbedrijf x denkt laten we is 20000 blikjes coca cola maken zonder toestemming |
Citaat:
|
Citaat:
maar het lijkt me nou eenmaal niet meer dan logisch dat daar toestemming voor is |
Daar is laatst ook een boekje van uitgegeven. Zag ik bij de wereld draait door. :o
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |