![]() |
hoever ben je ooit gekomen in supaplex
deel het hier
ik ben nu in 63 tijd 13: 02 ;) 62 was flauw zeg blij dat ik het optijd doorzag |
in watte :confused:
|
Citaat:
EDIT: Kheb em ooit in een grijs verleden gespeeld tot lvl60... :o |
Su-pa-plex?
|
89 ;)(y)
|
Link?
|
Supaplex!!! :cool::cool:
Ik weet niet waar ik was, ik kon het nooit zo goed. Level 4 lukte me al nooit maar die kon je dan op de een of andere manier overslaan, ik weet het niet meer zo goed. |
Briljant spel.
Toen ik heel jong was, ben ik samen met mijn broer tot level 90 of iets dergelijks gekomen. Vraag me niet hoe, want ik heb het nu op mijn laptop en ben pas bij 70 o.i.d. :( |
Ohnee 88 pas kut ;(
28:32.04;) |
www.elmerproductions.com/sp trouwens
|
Ow, dit heb ik weleens met m'n buurkindjes gespeeld :D
|
:confused: geen idee
|
OMG JA!:D Supaplex! Ik weet niet maar er was een level in het begin, drie ofzo, en dan moest je naar boven en dan moest je iets pakken en dan heel snel naar beneden omdat anders de bommen op je vielen. En dat lukte nooit :(
|
Citaat:
edit: oh, of het is dat andere stuk, daar ging ik ook vaak dood... |
Een level of 50.
|
Een van de meest geniale spellen ooit. Ik weet niet meer hoe ver ik, mn broer, mn zusje en een vriendin zijn gekomen, weet alleen wel dat het heel ver was, 70-90 ofzoiets. We speelden altijd samen :p .
|
Jaren geleden samen met mn zusje en moeder uitgespeeld (wel nog 2 levels geskipt)
|
Herinneer me niet meer, geniaal spelletje, tevergeefs proberen te zoeken op het net:(. FF die link proberen
|
Geweldig spel (y)
Ik heb hem laatst weer gedownload, maar hij schokt soms. Ik kom niet verder dan level 14 op dit moment. 1:16 |
Daar ben ik te dom voor, mn broertje kan het wel. (y)
|
Nooit gespeeld. :o
|
Ik speel het niet, want de graphics zijn kut. Tenminste, daar ga ik van uit.
|
ohhhh supaplex hoe heb ik dat ooit kunne vergeten :nono:
toen ik 8 was ofzo was ik in level 40 ofzo gekomen d8 ik |
Oh ja dat speelde ik vaak met m'n broer :cool: , hij heeft het volgensmij uitgespeeld ik was er niet zo heel goed in denk tot een level of 12.
|
het waren toch 111 of 121 levels?
|
111 :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Er is btw ook zoiets als Mr Pac, ook zo ingewikkeld, kom gewoon nooit verder dan level 20:(
|
Ik kan dat soort spelletjes niet, dan raak ik helemaal in de stress enzo. :o
|
level 11 :bloos:
maar ik heb t gespeeld tot mn 9e ofzo. op de zwart-wit laptop van mn pappa. |
supaplex GENIAAL <3 <3 <3
pure liefde. ik ga het meteen weer doen <3 |
Dat speelde ik wel eens met hakunamatata. :cool:
|
ik speel supaplex nu ook. ik vind het best wel een leuk spel, ik ben bij level 31.
|
bij de eindbaas :o
|
Citaat:
|
ik heb daar een keer een level van gehaald
|
vanwaar deze up :confused: ?
|
Heeeeeeel vroeger, toen het nog geen oud spel was en ik het speelde vanaf een floppy (zo'n ding met 1,44MB), toen liep ie steeds vast bij een bepaald level :( Weet niet meer waar :o
|
Supaplex is natuurlijk een heel gaaf spel, maar een up van een jaar is nou ook weer niet nodig. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |