![]() |
waar gaat je hond heen als je op vakantie gaat?
de mijne gaat mee! (y)
|
naar een vriendin van mn moeder
|
Ik ga nooit op vakantie, maar als ik op vakantie zou gaan naar m'n vader.
|
Ik ga erachteraan als dit zo doorgaat.
|
Ik ken mijn hond niet eens, ik weet dus ook niet wat hij in de zomer allemaal uitspookt. :|
|
Ik moet zeggen, ik voel de sfeer verbeteren hier
|
Nou
ik heb geen hond maar ik heb wel een konijn! En die gaat altijd naar mijn oma als ik op vakantie ga! |
Citaat:
|
Ik heb ook geen hond.
|
Ik ook niet. Rare vraag dus.
|
Die blijft thuis.
|
Naar het pension. Net als de kat. Alleen de cavia blijft thuis.
|
oppasmensen :cool:
|
Citaat:
|
De Kantine ---> Flora & Fauna
|
Die blijft thuis bij mijn ouders of gaat mee. :o
|
of mee, of asiel. hij mag kiezen :).
|
Onze hond is vorige week overleden, die gaat dus helaas nergens meer heen.
|
^ sterkte
Mijn (ex)hond ging altijd mee nadat ze een keer helemaal getraumatiseerd uit een kennel kwam na een vakantie. De katten worden verzorgd door of mij of mn broer we zijn sinds we ze hebben niet met zn allen op vakantie geweest.Maarja wat wil je dan met een kind van 18 en 17 |
Onze hond ging altijd mee. Onze katten en mijn vissen blijven thuis, daar zorgen de buren voor.
|
Wij gaan in fases op vakantie; huisdieren blijven thuis + de huisdieren oppas (kat, cavia, konijn, vissen) Toen we een hond hadden brachten we die onder bij onze voormalige buren, die waren hartstikke gek op haar (y)
|
Die gaan mee!
Of als we met het vliegtuig gaan, zorgt mn oom of iemand anders uit de familie ervoor. |
Die gaat of mee, of in pension :)
|
Die mag logeren bij t mannetje van de uitlaatdienst.
|
Die gaan mee, en anders brengen we ze naar het hondenpension (á 1200 euro voor 2,5 week (N)) Kan je bijna nog een keer van op vakantie, maargoed. :|
|
serieuze reacties graag anders komt er een slotje :)
|
jammer dat mijn post is weggehaald...
Maar oke, onze hond ging altijd naar mn oma... Vond ie helemaal geweldig (oma en haar oma-hond trouwens ook) |
Wij (het hele gezin) gaan nooit langer dan 1 dag weg, dus onze huisdieren hoeven nergens naartoe. :)
|
Mijn cavia's gaan soms naar vrienden/kennissen, maar dit jaar naar de cavia-opvang (ook tijdelijke opvang dus).
|
Ik heb geen hond maar schildpadden.
Als ik op vakantie ga blijven ze gewoon thuis. (Ik ben niet van plan om met de hele aquarium heen en weer te lopen. Of de buurman kom ze voeren of me vader want die houd niet van vakanties :o |
Meestal bij opa en oma. :)
|
Als ik op vakantie ga, blijft ie bij mijn ouders. Als mijn ouders op vakantie gaan, kan ik thuisblijven om op hem te passen (n)
|
meestl degene die op het huis past :) .
En als die niet tegn honden kan gaat die naar een vriend. |
Die gaat mee, als de hond niet mee kan gaan we er ook niet heen. Tenzij we er echt heel graag heenwillen. :)
|
Citaat:
|
Er blijft altijd iemand thuis bij de honden...we gaan nooit tegelijk op vakantie (y)
|
Citaat:
|
Dan wordt ie afgemaakt. We kopen wel een nieuwe als we terug zijn.....
|
Ze gaat naar vrienden (y)
|
Die gaat altijd mee behalve op vliegvakanties dan gaat de hond naar de oppas
|
men hond gaat naar men oma en al de rest van men dieren worden ook door men oma verzorgt. Ze woont naast ons :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |