![]() |
enquete intiemste liefdesrelatie
Voor school moeten wij een onderzoek uitvoeren. Zouden jullie onderstaande vragenlijst willen beantwoorden?
Je kunt de enquete invullen door de vraag goed te lezen en dan het antwoord geven dat als eerste in je op komt. Er zijn twee antwoordmogelijkheden, namelijk ja of nee. Indien je geen duidelijk antwoord op de vraag hebt, ga dan af op hetgeen waar je gevoel het meest naar toe neigt. Er is een aanbiedingsbrief over deze enquete beschikbaar. Hierin staat onder andere kort vermeld waar ons onderzoek over gaat. Omdat wij niet al te veel suggestief wilden zijn, hebben wij ervoor gekozen om deze informatie niet voor het invullen van de enquete te verstrekken. Wil je dit alsnog weten, dan kun je hierom vragen. Wij vragen je om voor deze enquête als maat je intiemste liefdesrelatie te nemen. Als je deze niet gehad hebt, hoef je de enquête niet in te vullen. Ook moet je leeftijd tussen de 17 en 25 jaar liggen en moet je aan het hbo of de universiteit studeren. Leeftijd: Geslacht: M/V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat ja/nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) ja/nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft ja/nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja/nee 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft ja/nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja/nee 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden ja/nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja/nee 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten ja/nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet ja/nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) ja/nee Zijn je ouders gescheiden? ja/nee Zo ja, hoe oud was je toen ze gingen scheiden? |
Leeftijd: 21
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft ja 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden ja 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet ja 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? nee Wil je mij de aanbiedingsbrief pm'en of mailen? (statusquo_heavytraffic AT hotmail.com) |
Leeftijd: 17
Geslacht: V Ik heb momenteel geen vriend, maar de relatie met mijn laatste ex was mijn 'intiemste liefdesrelatie' tot nu toe. 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat Nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) Ja 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft Nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie Ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft Nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie Ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden Nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie Nee 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten Nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet Nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) Nee Zijn je ouders gescheiden? Nee Opzich best moeilijk om in te vullen. Ik heb op sommige vragen die elkaar overlappen toch een ander antwoord gegeven. Ik wil de aanbiedingsbrief ook graag lezen. Mijn e-mailadres staat in mijn userinfo. |
Citaat:
Bedankt voor het invullen! |
Leeftijd: 18
Geslacht: Man 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat Nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) Nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft Nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie Ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft Nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie Ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden Nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie Ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten Nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet Nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) Nee Zijn je ouders gescheiden? Nee |
Leeftijd: bijna 20 :p
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft ja 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie nee 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) ja Zijn je ouders gescheiden? ja Zo ja, hoe oud was je toen ze gingen scheiden? (ze zijn niet officieel gescheiden) 14 denk ik |
Citaat:
|
Leeftijd: 20
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft ja 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee (ik begrijp wel wat hij in me ziet) 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? ja Zo ja, hoe oud was je toen ze gingen scheiden? 13/14 (brugklas) |
Leeftijd: 18
Geslacht: v 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft /nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja/ 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft ja 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten /nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? ja Zo ja, hoe oud was je toen ze gingen scheiden? 4 jaar |
Leeftijd:19
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat ja 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) ja 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie nee 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden ja 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie nee 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten ja 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet ja 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? nee Door dat ja/nee klinkt het wel erg dramatisch trouwens, maar er stond duidelijk dat ik moest kiezen, dusja. ;) |
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? nee |
Leeftijd: 19
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) ja Zijn je ouders gescheiden? ja Zo ja, hoe oud was je toen ze gingen scheiden? 13 |
Ik ben op dit moment (gelukkig) vrijgezel, maar ik zal mijn antwoorden baseren op mijn laatste relatie (was ook meteen de intiemste). :)
Leeftijd: 22 Geslacht: M 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat Nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) Tijdens de relatie niet, na de relatie wel. 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft Tijdens de relatie wel, maja ze is al weg bij me, dus dan maar nee. :p 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie Ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft Nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie Ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden In de tijdsduur dat ik de relatie had, zou ik hebben gezegd: Nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie Ja (en dat wil ik ook zijn) 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten In de tijdsduur dat ik de relatie had, zou ik hebben gezegd: Nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet Nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) Tja, ligt er aan wat je vastklampen nooit. Indien je het betekent: "Onder de plak komen en je vrienden niet meer zien", dan niet. Maar indien het betekent: "100% voor haar gaan", dan wel, tijdens de relatie dan. :bloos: Zijn je ouders gescheiden? Nee. |
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat ja 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft ja 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie nee 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden ja 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten ja 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? nee edit: Ik heb op dit moment geen relatie, voor de antwoorden kijk ik naar mn laatste relatie. |
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft ja 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? nee |
Heel erg bedankt tot zover!
|
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? nee |
Geslacht: M/V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat ja/nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) ja/nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft ja/nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja /nee 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft ja /nee (Maar als je bedoelt met bij mij blijven, dat hij voor eeuwig blijft, dan is het antwoord nee.) 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja /nee 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden ja /nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja /nee 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten ja/nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet ja/nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) ja/nee Zijn je ouders gescheiden? ja/nee Zo ja, hoe oud was je toen ze gingen scheiden? |
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft ja 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft ja 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? nee Zo ja, hoe oud was je toen ze gingen scheiden? nvt |
Geslacht: M/V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat ja/nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) ja/nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft ja /nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja /nee 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft ja /nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja/ nee 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden ja/nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja /nee 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten ja/nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet ja/nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) ja/nee Zijn je ouders gescheiden? ja/nee Zo ja, hoe oud was je toen ze gingen scheiden? n.v.t. |
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? nee Zo ja, hoe oud was je toen ze gingen scheiden? |
1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat
nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft ja 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet ja 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) ja Zijn je ouders gescheiden? nee |
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft ja 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft ja 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? ja Zo ja, hoe oud was je toen ze gingen scheiden? 2 |
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet ja/nee (dit is lastig, er staat een ontkenning in de vraag, dan krijg je 'nee, dat begrijp ik niet' en 'ja inderdaad, dat begrijp ik niet'. Maar ik begrijp het wél :p is het dan ja of nee?) 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? nee Zo ja, hoe oud was je toen ze gingen scheiden? nvt |
Leeftijd: 16
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat ja/nee ehh nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) ja/nee nee hoor 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft ja/nee Nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja/nee Nee 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft ja/nee Nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja/nee nou nee 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden ja/nee nee ( dan isdie toch blind :rolleyes: 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja/nee Ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten ja/nee Nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet ja/nee nee ik begrijp het wel hoor 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) ja/nee Nee ! Zijn je ouders gescheiden? ja/nee Ja Zo ja, hoe oud was je toen ze gingen scheiden? 6 ofzo |
Leeftijd:
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft ja 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie nee 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden ja 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie nee 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? nee En ja, deze antwoorden spreken elkaar soms tegen. Dat komt omdat in de meeste gevallen, het antwoord 'soms' zou moeten zijn. Ik heb dus maar ja of nee aangestreept als ik dat het váákste denk... |
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft ja 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? nee Zo ja, hoe oud was je toen ze gingen scheiden? nvt |
Citaat:
|
Geslacht: vrouw 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft ja 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? nee (Trouwens, vraag 1 en vraag 9 zijn hetzelfde :confused: ) |
Leeftijd:
18 Geslacht: M/V dame 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft ja/ 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja/ 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja/ 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? nee Zo ja, hoe oud was je toen ze gingen scheiden? nvt |
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft nee 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft ja 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet ja 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? ja Zo ja, hoe oud was je toen ze gingen scheiden? 15 |
Leeftijd:20
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft ja 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft ja 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) ja nee |
Citaat:
|
Leeftijd: 20 Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft ja 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? ja Zo ja, hoe oud was je toen ze gingen scheiden? 18, maar een jaar later zijn ze weer samen gaan wonen :o |
1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat
nee 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) nee 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft ja (voorlopig wel iig) 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden nee 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten nee 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet nee (ik begrijp het wel, is het dan ja of nee?) 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? ja Zo ja, hoe oud was je toen ze gingen scheiden? jaar of 8 |
Geslacht: V 1. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij alleen laat ja 2. Ik ben achterdochtig als het gaat om mijn vriend(in) ja 3. Ik ben er zeker van dat mijn vriend(in) bij mij blijft ja 4. Ik voel mij zeker in mijn relatie ja 5. Ik stel mij pas open als ik er zeker van ben dat mijn partner bij mij blijft nee 6. Naarmate we langer bij elkaar zijn, voel ik mij zekerder van mijn relatie ja 7. Ik ben bang dat mijn vriend(in) iemand anders leuker gaat vinden ja 8. Ik voel mij onafhankelijk in mijn relatie ja 9. Ik ben bang dat mijn vriend(in) mij zal verlaten ja 10. Ik begrijp niet wat mijn vriend(in) in mij ziet ja 11. Ik klamp me vast aan mij vriend(in) nee Zijn je ouders gescheiden? nee |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |