![]() |
Wat doe jij in de trein?
TS start
- Mp3 beluisteren - Toetsstof doornemen - Dagdromen - Leuke gespreken voeren met onbekende reizigers - Sp!ts/metro lezen - Huiswerk maken |
>> v&v
|
muziek luisteren, huiswerk maken en mijn oogjes sluiten!
|
Onderuit gezakt muziek luisteren, krantje lezen, kletsen als ik in gezelschap ben :)
|
Citaat:
|
Aan iemand denken. :bloos:
|
De Kantine ---> Verkeer & Vervoer
|
lezen of naar buiten kijken
|
lezen
muziek luisteren naar buiten kijken |
ALS ik met de trein ga is het minimaal wel 2 uur reizen.
Meestal mp3 luisteren, spelletjes doen op m'n telefoon/laptop. Eventueel nog wat uittypen als dat nodig is op m'n laptop. En anders een gesprek voeren als iemand wat te melden heeft :) |
De spits en metro lezen
Muziek luisteren Naar buiten staren Slapen Met mijn gedachten ergens anders zitten ;) |
- Sp!ts/metro lezen
- Huiswerk maken - POP/PAP bijwerken - Logboek bijwerken - Boek lezen Niet allemaal tegelijkertijd trouwens, het is maar één uurtje treinen :) |
- Kletsen.
- Sp!ts en Metro lezen. - Lecture-slides doornemen. - Voor me uitstaren of uit het raam. - Sms'en |
- Studieboeken lezen
- Leren - Boek of krant lezen - Mp3 luisteren - Slapen |
Hoofdzakelijk 3 dingen:
- Studeren - Eten - Muziek luisteren |
Reizen.
|
De Volkskrant lezen, of een beetje suffen. Ik hoef meestal maar 20 minuten.
|
Ik kijk het liefst naar buiten
of naar mensen. |
Dagdromen of Metro lezen.
|
Vooral slapen, lezen en rondkijken en -luisteren :)
|
ipod luisteren.Naar buiten kijken.Beetje om me heen kijken.
Incidentieel pik ik nog wel ns een spits of metro mee. |
ipodje, krantje, chix kijken (indien een mogelijkheid zich voordoet, contact zoeken) en zeer uitzonderlijk, poging tot leren.
|
Slapen, kletsen, naar vreemde gesprekken luisteren.
|
Overdag kijk ik meestal naar buiten, dat kan ik makkelijk de hele rit Zutphen-Rotterdam doen. 's Avonds meestal muziek op, dan valt er niet zoveel te zien.
|
Muziek luisteren en uit het raam staren (met studieboek op schoot)
|
Slapen of praten.
|
ga niet zo vaak met de trein, maar
-mp3 luisteren -krantje/boek lezen -vage gespreken voeren/luisteren ( :p ) -naar graffiti kijken of andere dingen die langskomen -dagdromen |
SJANSEN
standaard :D. is goed tegen de verveling (Y) |
Staan
Krantje lezen HW of iets anders doorlezen Dromen Muziek luisteren een hele enkele keer slapen |
Beetje lezen, muziek luisteren..
|
- de krant lezen (y)
- uit het raam kijken :) - naar andere reizigers kijken :o - sudoku :p - muziek luisteren met mijn ouderwetse discman :cool: - slapen, en net op tijd weer wakker worden :bloos: |
áls ik met de trein ga: krant lezen en muziek luisteren
|
Ik neem vaak boeken mee, maar daar komt zelden iets van terecht, want ik zit altijd naar buiten te kijken. Zelfs 's avonds vaak nog. :o
Zit ook altijd muziek te luisteren. Ik heb toegewezen liedjes voor ieder spoortraject. Veel U2 liedjes vooral. |
echt van alles, ik leefde echt in de trein:
zitten, slapen, naar buiten kijken, mensen kijken, krant lezen, boek lezen, leren, opdrachten maken, (kerst)kaarten schrijven, muziek luisteren, praatje maken, bellen, smsjes sturen en lezen, eten, drinken, sudoku's maken, boodschappenlijstjes maken, planning maken, Eigenlijk alles wat je ook kan doen zonder pc. :o |
Lezen
|
pielen met;
- sudoku - iPod - telefoon - laptop - uitzicht - metro/spits |
Citaat:
|
Praten, voor me uitstaren, naar conversaties van anderen luisteren, of slapen. Bij deze 'activiteiten' heb ik regelmatig een muziekje op staan.
Lezen of studeren gaat me niet zo goed af in een bewegend object. |
Praten met medereizigers
- over het nieuws in de spits/metro - over de chagrijnige hoofdconducteur (ook al is ie dat niet altijd) - op vrijdagmiddag: over de uitgaansgelegenheid waar diegene die avond naartoe gaat. - met metalfans (altijd duidelijk zichtbaar) over muziek - 15 jarige meisjes: plagen als t kan |
mp3 luisteren, spits/metro/prutblad lezen, naar andere gesprekken luisteren, slapen, iets nuttigs lezen.
|
Was vanmiddag eens (na jaren) weer eens met de trein naar Maastricht geweest, en heb tijdens de reis wat gespeeld met mijn GPS, en of jullie het geloven of niet. Ik zag voor het eerst de... D-tjes op het satelietscherm. ;)
http://img164.imageshack.us/img164/5287/dtjes5zk.jpg Zou de NS toch tot op 5 meter nauwkeurig rijden. :D |
Je bent wel blij met je speeltje.
|
Citaat:
Er komt tegenwoordig veel interresants door Deventer, en vanuit mijn nieuwe kantoor kan ik heel goed op het emplacement kijken. Ik doe meestal MP3's en metro op de heenweg en op de terugweg vakliteratuur en MP3's |
- Soms MP3 luisteren
- Meestal de spits/metro lezen - Soms sudoku's maken - van het uitzicht genieten :p - praten als ik in gezelschap ben Vroeger nam ik ook wel eens stof door in de trein, maar ik moest dat altijd voortijdig afbreken (wat kun je doen in 10+5 minuten?)en dus ben ik daar maar definitief mee gestopt :D :p |
- dagdromen
- lezen - eten |
kom nooit in de trein :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06. |