![]() |
Wettelijke verplichte rusttijden vs schoolactiviteiten
Heej,
Aangezien ik ben ingeroosterd voor het STRP evenement wat morgen losbarst in Eindhoven. We zijn ingeroosterd om mee te helpen om het evenement in goede bannen te leiden. Raar maar waar vergeten ze (de docenten) dat maandag a.s. de toetsweek voor ons begint. Heeft iemand eenig idee hoeveel uur er (wettelijk) tussen moet zitten tussen deelname aan een evenement voor school, voor de dag waarop de toetsweek start a.s. maandag? Zelf moet ik vanaf 13:30 tot 18:30 uur. Heb hierdoor geen kans om te leren voor de toetsweek, hierbij komt er nog bij dat ik nog eens een uur en dertig minuten (heen en terug aan het reizen ben). Vrijdag valt ook al uit, aangezien ik dan laat uitben. Of andere creative tips om eronder uit te komen, :bloos: niet komen is altijd een mogelijkheid. :P |
Citaat:
en gebruik je reistijd ook om te leren? |
Je bent 23 zie ik dus dan GEEN ben je er geheel zelf verantwoordelijk voor.
hmmm het gaat over school, nou dan misschien beter plannen :s |
Niet origineel, maar meld je gewoon ziek. Simpel.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tnx so fare |
Ik doelde meer dat je je leerwerk eerder zou plannen......
Ik neem aan dat dit niet opeens vandaag bekend werd ? |
ik neem aan dat je gewoon de stof hebt bijgehouden, zodat je het alleen even hoeft na te kijken, dus dat lijkt me geen probleem om de dag voor het evenement te doen...
|
Dat betekent dat je nog kan leren van 9 tot 1, en van 8 tot 12. Dat is 7 uur per dag, dat lijkt me wel genoeg.
Wat een enorm kinderachtige vraag. Dat zou echt mooi zijn, om rekening te houden met mensen die een dat van tevoren beginnen met leren :rolleyes: |
wat is het STRP evenement :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |