![]() |
[trance]
http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=21364
Ehh, als je dit een halfuur luistert in het donker, zie je jezelf dan in een trance raken ? Waarom niet / wat moet er veranderen ? Bedankt |
hij is nu voor de 3e keer begonnen en ik ben nog niet in trance
denk ook niet dat het gaat lukken maar dat ligt eerder aan mij dan aan de 'muziek' |
Wow de eerste minuut luisterende kan ik me niet voorstellen dat ik hiervan in trance ga raken.
Het is op zich wel geinig maar ik word er tering-onrustig van! Holyshit wat is dit man? Dit is ook geen trance volgens mij O_o. Het begint nu ook wel wat eentonig te raken. Als je met 'in trance raken' bedoeld dat je helemaal gek (geestelijk geen controle meer) wordt en dit soort gezichten gaat trekken :eek: is dat je wel gelukt. Maar ik heb geen kippenvel gekregen ofzo. Om het maar zacht uit te drukken. Téringdetéring. En ik luister best weleens wazige muziek hoor. |
ff serieus: dit is echt kutherrie
:/ |
Renamen naar Running in circles while pulling your hair out of zo..... Echt gruwelijk...
// Edit: Hijs nu afgelopen en ik merk eik weinig verschil.. :s |
Het klinkt als een liedje gemaakt met een programma a la Ejay uit 1997...
De eerste seconden beginnen goed, daarna komt er compleet uit het niets een toon, het liedje mist opbouw naar een climax.. kortom, er valt heeeel veel aan te verbeteren... |
Het ging hierbij niet om het begin en de climax, hoewel er enige waarheid schuilt in je opmerking: er moet iets spannends zijn wat je bezig houdt, om de trance uiteindelijk vast te houden. Toch bedankt, we hebben nu een andere langere track.
|
aaargh, deze shit hoort in slechte b-splatter flicks!
|
Vet! Na een paar minuten word ik er gek van!
|
beetje jammer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |