![]() |
Minrin?!
Hai!
Ik vroeg me af of er hier nog meer mensen zijn die minrin gebruiken? :bloos: Zoja, als je op kamp gaat of ergens blijft slapen...gebruik je dan meer? xxx |
Hoi,
ik gebruik het niet, maar ik heb even voor je op het internet gekeken. Volgens mij hoef je niet meer te gebruiken als je op kamp gaat of gaat logeren. Gebruik je tabletten of neusspray? De werkingstijd is 6-10 uur voor de tablet en 10-20 uur voor de neusspray. Voor 's nachts wordt de neusspray afgeraden. Ovder de tabletten wordt gezegd: Afhankelijk van de dosering moet er 1 of 2 tabletten met bijvoorbeeld water worden ingenomen voor het slapen gaan. Succes :) |
Haihai!
Neusspray gebruik ik. Hmm wel raar dat er staat dat dat eigenlijk niet voor 's nachts is...daar gebruik ik het dus juist wel voor. Mn moeder vindt dat ik maar even langs de dokter moet gaat om het na te vragen. Maar dat vind ik dus echt vreselijk he...ik word daar echt behandeld als zo'n klein kind :s |
De neusspray wordt 's nacht afgeraden omdat vanwege de werkingstijd. De spray werk ook overdag ofzo. Het stond op deze site.
Wel raar dat je bij de huisarts wordt behandeld als een klein kind :s Zo'n man/vrouw hoort je gewoon je naar je leeftijd te behandelen, waarvoor je daar ook komt. Maja, dat vind ik dan. Ik denk niet dat je meer hoeft te gebruiken als je op kamp gaat. Je kan ook naar de huisarts bellen en het dan vragen. de assistente weet het misschien wel of kan het navragen. Dan weet je het antwoord zeker en hoef je er niet heen. Succes nog! :) |
ik zou die site van heksjuh geloof ik iets anders uitleggen (maar ik heb er ook geen verstand van): die neusspray werkt zolang (10-20 uur) dat je waarschijnlijk de hele dag door extra weinig urine aanmaakt en dat is niet wat jij nodig hebt (tenminste als ik goed begrijp dat jij 't alleen voor 's nachts gebruikt). En in dat geval lijkt me het ook niet zo gezond.
alhoewel, eigenlijk ben ik 't dus wel met heksjuh eens ;) |
Haiii
Ik heb t idd alleen nodig voor 's nachts ;) Hmmm dan snap ik eigenlijk niet echt waarom mn huisarts me dat dan voorgeschreven heeft. Heel erg bedankt! xxx |
Ik heb de spray vroeger gebruikt. Ik nam hm ook gewoon 's avonds. Raar dat dat dan niet meer mag ofzo...:s Iig ik nam het ook mee naar kamp en als ik ging logeren. Op een gegeven moment had ik het thuis niet meer nodig en nam ik het alleen nog als ik ergens anders sliep. Nu heb ik het al een flink aantal jaar helemaal niet meer nodig.:)
Hoezo zou je meer gebruiken als je ergens anders slaapt? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |