![]() |
Democratie..
De samenvoeging van Onzin en DK is tot daar aan toe. Het negeren van de protesten van de leden is een ander verhaal. Het forum is toch voor de leden? Alle topics die maar enigzins een mening weergeven hierover worden gesloten. Het zou misschien als signaal moeten worden opgevat ipv als rebellie tegen 'autoriteiten'.
Goed, deze topic wordt toch wel gesloten dus discussiewaarde eraan vasthechten heeft geen zin. |
heb je helemaal gelijk aan
but what can we do behalve massaal naar fok overstappen :p |
cytherea, je bent een dramaqueen!
|
Ik heb "Eens" gestemd :)
|
Eens en Vinken!
|
hmmm
Ik kom er net achter dat ze samengevoegd gaan worden. En daar kan ik maar één ding op zeggen: KUT! Heb overigens 'eens' gestemd. |
Citaat:
|
Vinken <3
|
Er wordt niets samengevoegd. http://images.scholieren.com/images/icons/icon8.gif
|
Citaat:
De gele revolutie. (y) |
Eens, en vinken natuurlijk :)
|
Citaat:
|
Eens, bij de aanstelling van nieuwe forumbazen wordt immers niets gevraagd aan de leden. Niet dat dat erg is, overigens.
|
Eens, oneens en Vinken.
Omdat je in een democratie niet op drie dingen tegelijk mag stemmen. Boe democratie! |
Wie heeft de eer om 'internet' te roepen?
|
Het forum is niet van de leden, het is van Jon
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vinc graag dingen aan. (y)
Democratie is trouwens overrated. Dom gepeupel dat aan de macht is. |
Het is een dicatuur en dat is goed. Je bent zelf lid geworden, als het je niet aanstaat ga je toch naar een ander forum? Het is geen recht lid te zijn en mee te mogen denken maar een privilege...
|
Ja, iemand die zelf in wit rusland is geboren had dan maar gewoon in nederland op de wereld moeten komen.
Dit is echt een slechte 1 april grap :( |
Eens en vinken.
|
Eens.
|
Eerder een oligarchie.
|
Ik heb ze alledrie aangevinkt.
|
Citaat:
|
Dit is toch gewoon één grote 1-april grap?
|
waarom is vinken eigenlijk kleiner dan 3 :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat het heerschap hier vaak vergeet is dat mensen vrijwillig naar het forum komen en dus ook weggaan als men besluiten neemt die regelrecht tegen de opinie van de massa in.
|
Citaat:
|
Internet.
|
Je hebt eervol gehandeld. :)
|
Ik vink graag dingen aan.
|
boter!
|
Citaat: