![]() |
Negerzoenen
Negerzoen heet voortaan zoen
De negerzoen verdwijnt. Koekfabrikant Van der Breggen is gezwicht voor de kritiek dat de naam racistisch zou zijn en verandert de naam van de lekkernij in 'Buys Zoenen' http://msn.telegraaf.nl/binnenenbuitenland/ Juist.. en dan zeg je: Ik ga Buys Zoenen kopen! Vind ik ook niet zo leuk klinken eigenlijk. En ik zal het trouwens toch wel negerzoen blijven noemen :) |
Tsssk, voor mij blijven het NEGERzoenen! http://forum.blueharvest.net/html/emoticons/kiss.gif
|
achja
|
Tiswah?
Of is he de bedoeling dat we nu hele discussies gaan houden over het al dan niet racistisch zijn van het woord en/of het aandragen van betere alternatieve namen? |
Ik vind dat er helemaal niets verkeerd is aan knappe meisjes met een donkere huidskleur te zoenen :(
|
Citaat:
|
:o :)
|
Dit is wel weer een nieuw hoogte/dieptepunt in trieste politieke correctheid. Wie zou hier achterzitten?
|
De smaak zal hetzelfde blijven (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe lang nog voordat Naftaniël gaat zeuren over de jodenkoeken?
|
Citaat:
|
Wat gaat er nu trouwens gebeuren met de moorkoppen :D
|
Citaat:
|
Ja, sinterklaas is gewoon een slavendrijver :mad:
|
Citaat:
|
Of de Deense Dog. Ik heet Doggen en die naam vind ik beledigend. :(
Ik ben toch geen hond! Boehoe. |
Citaat:
|
Wat een snertplan weer. Komt zeker van de PvdA?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop niet dat mijn partijtje achter dit kutplan staat.
Laten ze eerst maar wat aan echte discriminatie doen voor ze gaan zeiken over namen van snoepgoed. :mad: |
Citaat:
|
Ik verloochen nu misschien mijn partijstandpunten, maar ik vind gratis openbaar vervoer dure onzin.
|
Citaat:
|
Ach, veel plannen met weinig inhoud zijn we wel van de PvdA gewend.
|
er is toch helemaal niks rascistisch aan negerzoenen.
|
Citaat:
Of dat verhaal over die vrouwen die niet werken en daarom maar studie geld terug moesten betalen (n) Damn, ipv dat ze blij zijn dat die mensen niet de arbeidsmarkt opwillen en mensen zich nog om hun kinderen bekommeren gaan ze daarover zeiken. |
Ik kan me wel voorstellen dat gekleurde mensen er misschien negatieve associaties mee hebben, maar het is niet alsof de naam 'negerzoenen' iemand schaadt.
Mensen, we hebben het hier over chocola met schuim! |
Citaat:
Het wordt me een beetje te veel, dat ge'pvda-afzeikerij. Je lijkt wel een VVD'er. :( |
Maar de PvdA is ook kut, het valt niet te ontkennen. :o
|
Citaat:
|
Alle politieke partijen zijn kut. Maar als je wil kiezen voor het minst kutte, kun je het beste achter de PvdA gaan staan. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met de Christen Unie is ook niet echt wat mis. ;) (y)
|
Stem echt links, stem GroenLinks! :p
de SP mag op zichhh ook wel, maar liever niet natuurlijk! Het eerste wat we doen is de negerzoenen weer invoeren. |
Oh ja, dat doet de regering natuurlijk!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |