![]() |
hoe weet je dat je relatie echt is....
Hoe kan je erachter komen dat het meisje van je dromen niet op je bankrekening valt maar op jou persoonlijk???
|
Het meisje van je dromen zou niet op je bankrekening vallen.. en verder, elkaar leren kennen? :confused:
|
Daar kom je pas achter als je dood bent...
|
Doen alsof je geen geld meer hebt.
|
Citaat:
Nee, serieus: als jij al dat gevoel hebt klopt er volgens mij iets niet. |
Nee daar heb je gelijk in, het is alleen sinds ik naar Portugal verhuisd ben en daar ook redelijk goed verdien de dames opeens wel reageren als ik ze mee uit vraag.
Niet dat ze dat daarvoor niet deden alleen gaat het nu allemaal wel heel erg makkelijk. Doen alsof ik blut ben heeft geen enkele zin. Mijn contract loopt nog 5 jaar door en alleen daardoor al ben ik financieel wel redelijk onafhankelijk. Waarom moet altijd alles zo moeilijk gaan, of ben ik gewoon te sceptisch..... |
Daarvoor was het ook nooit een probleem dus? Misschien heb je gewoon een betere uitstraling gekregen, dat kan natuurlijk ook... Ik zou het niet weten.
|
Alles moeilijk gaan?
Je verdient veel geld en hebt veel vrouwen achter je aan?? |
Je kan er natuurlijk flink misbruik van maken, maar dat zal wel niet je bedoeling zijn.
Bij mij zou je merken dat ik het om je geld zou doen. Denk dat er toch een subtiel verschil is tussen een liefdesrelatie en een nep-relatie vanwege het geld. Maar sommige mensen kunnen wel toneelspelen, en bij hen merk je het waarschijnlijk niet. Tja. Lastig. Kwestie van inschatten. Gewoon een rijke chick zoeken, ofzo :p Sterkte ermee. |
Citaat:
Tuurlijk het is leuk als je populair bent maar om wat gaat het nu eigelijk? Uiterlijk is natuurlijk wel heel leuk en zeker mooi meegenomen maar ze moeten ook nog eens lief en intelligent zijn. Immers een leuk uiterlijk is vergankelijk.... Maar ja ik zal er inderdaad zelf achter moeten zien te komen, alleen hoe weet je het. Mijn trainer heeft me wel verteld dat ik voorzichtig moet zijn met bepaalde dames maar de rest??? helaas is er geen internet site waar ze op staan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En kadootjes geven, vergeet het maar, de burgerking of de mac zijn mijn favoriete hapjes (alles wat niet mag is lekker) en in restaurants hier in de stad hoef ik niet eens te wachten op een tafeltje. Een droomleven volgens iedereen, en ik zal dan ook zeker niet klagen, alleen dat ene dan........ |
Citaat:
Dat geld verdien je zeker als professioneel basketballer in een Portugees stadje dat Leiden heet? Of neem ik nu je profiel te serieus... |
Je hebt alle reden om te klagen! Ik denk dat je miss wel liever een serieuze, fijne relatie wil met iemand die écht voor jou gaat, en dan een beetje minder geld.
Toch denk ik, dat wanneer je iemand echt leert kennen, het vrij snel duidelijk zal zijn of ze voor jou kiest of voor je benkrekening. Geld is niet snel (meer?) een reden om bij iemand te blijven... het maakt er een relatie misschien voor diegene wel wat leuker op. |
wat doe je voor werk? :o
|
Waarschijnlijk weet je dat pas op het moment dat ze jou je graf allang en breed ingeholpen heeft. (y)
Goed, even serieus: Ik denk dat je daar snel genoeg achterkomt wanneer je elkaar wat beter leert kennen. En als je alsnog 'vage vermoedens' hebt... wapper je haar snel genoeg af door haar géén dure cadeaus te geven en door bijvoorbeeld uit eten te gaan in normale tentjes en verder niets bijzonders te doen. :) |
Ik basketball in een stadje genaamd Albufeira aan de Algarve in Portugal. de tijd dat het seizoen is afgelopen ben ik gewoon in Leiden gezellig bij mijn ouders.
Ach denk dat iedereen hier wel een beetje gelijk hebt en moet ik gewoon niet zo idioot doen. Gewoon uitgaan van het goede en als het toch niet zo is dan kan het altijd nog uitgaan... Moet er gewoon geen probleem van maken en wel zien waar het schip strand. |
Maar oke, wat zouden jullie in mijn geval doen. Het meisje waar het in mijn geval over gaat is inderdaad heel erg leuk, uitermate knap aantrekkelijk en ook niet dom.
Alleen sinds ik hier speel gaat alles opeens zo makkelijk bij haar, een peugot306 cabrio voor haar verjaardag??? dat vind ik gewoon belachelijk, zij dus niet. Dat ze gaat shoppen en dan wat koopt is tot daar aan toe maar er zijn toch grenzen..... |
lol dump die golddiggende biatch
|
Citaat:
Geef haar een peogeot306 cabrio, schaal 1 op 20 wel te verstaan. http://www.hobbylinc.com/gr/scx/scx61610.jpg |
Citaat:
|
Dat voel je
|
Citaat:
Danku zeer! :evil: |
mijn vriend heeft 40.000 euro schuld......
echte liefde dus |
Citaat:
Dat schaalmodel is wel een goede 1 op 250 ofzo.. nee jullie hebben gelijk, wegwezen met die meid en een normale vinden.... |
Mijn vriend heeft ook veel centen en hoeft praktisch niet eens te studeren omdat hij z'n geld over 10 jaar toch wel krijgt.. Ik kan je heel eerlijk vertellen dat het soms vreselijk makkelijk is, als we uitgaan jagen we er wel 200 euro doorheen.. Natuurlijk is het ook leuk om dure cadeau's te krijgen, wordt overladen met mooie tasjes en kleding, maaar de leukste cadeautjes van hem zijn toch die kleine persoonlijke dingen. Ik kan m'n eigen boontjes doppen (wat een kutzin :D ), ik studeer, werk aan mn eigen toekomst en heb mn eigen leven. Ja het is makkelijk, maar als hij geen cent zou hebben zou het me ook niet veel kunnen schelen.
Dat ze een peugot cabrio eist vind ik belachelijk trouwens, hoef ik niet bij mn vriendje te proberen hoor :D |
ze eist hem nu ook weer niet echt maar ze vind het wel de normaalste zaak van de wereld dat er goed met euro's gesmeten wordt.
Ik ben ook de eerste om toe te geven dat ik het inderdaad vergeleken bij andere mensen extreem goed heb, ik hoef me financieel nergens zorgen over te maken, heb alles redelijk goed voor elkaar alleen dat ene wat voor iedereen zo vanzelf sprekend is is voor mij momenteel heel anders. Tuurlijk, ik moet er zelf ook nog aan wennen, en ja wat jij zegt van dat stappen, het is wel zo. voor je het weet is er 200 euro op wat eigelijk niet normaal is als je hoort dat sommige mensen er maar 900 per maand verdienen en daarvan een gezin moeten onderhouden. Aan de andere kant ben ik wel zo dat ik er hard genoeg voor werk, 48 uur trainen in de week en nog een of twee wedstrijden. Anyway het zal wel goed komen, die peugot kan ze vergeten, en als ze daar kwaad over word dan weet ik gelijk waar ik aan toe ben. Overigens ken ik haar al voor ik hierheen ging |
Citaat:
da's wel heel veel :s |
Citaat:
|
problemen lossen zich vanzelf op, heftige ruzie en eelcootje is weer vrijgezel... vrouwen.. ik snap niets meer van ze.....
nieuw topic idee?? welke man snapt de vrouw, of zijn ze wel te snappen?? |
PFFF anders neem je eens iets met een man, dan snap je die weer niet. Dat eeuwige geslachtsgezeur, je 'partner' is nooit te snappen, KLAAR.
|
Heel simpel, gewoon doen alsof je faillissement is aangevraagd door je trainer, ofzo. Kijken of ze dan bij je blijft. En in het vervolg zeggen dat je geen rooie cent hebt. :)
|
Citaat:
|
Nee dat is zeker waar, iedere keer als je denkt nu heb ik het door, vergeet het maar komt er wel eens iets anders.
even off top: is er vanavond nog ergens iets leuks te doen? |
Serieus, hoe oud ben jij?
|
19
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien vallen portugese meisjes wel gewoon meer op je dan nederlandse meisjes :confused:
Maar zo lang jij die meisjes geen dure cadeaus geeft, doen ze 't niet om je geld. Want wat hebben ze aan het feit dat jij geld hebt als zij het niet krijgen? |
Misschien een idee een meisje te zoeken die zelf ook financieel goed zit; dan weet ze ook een beetje hoe jij je voelt.
|
mja als je blond haar en blauwe ogen hebt dan ben je sowieso een god daar :o
|
patser
|
dank je, precies zo een opmerking bedoel ik nu, wat je ook doet je doet het nooit goed he ;-)
eet gelukkig alleen maar poffertjes ;-) |
je moeder is een poffertje
|
volwassen reactie maar wat verwacht je ook van een pannekoek
|
Citaat:
Ik ben razend benieuwd natuurlijk. |
dat weet ik ik omdat mijn bankrekening mijn levensfase weerspiegeld nl student ergo ik ben zo goed als blut meestal
|
Citaat:
|
boeit me overigens weinig wat ze van me vind..... als ze het zo leuk vind mag ze best een weekje met me ruilen. 3x trainen op een dag, afgerekend worden op resultaten en als het slecht gaat volledige door iedereen op de korrel genomen worden...
en dit heeft ook weinig meer met de discussie te maken dus wat mij betreft kan er wel een slotje op |
Citaat:
(Trouwens: hebben jullie toevallig een Abramovic in Alfufreira, dat jij zo rijk van dat basketballen wordt, want zo groot is het amateurbasketbal nou ook weer niet in Portugal. De enige Nederlander die namelijk in de Portugese profliga speelt 'Dave de Haan' speelt voor een team uit Villa nova de Gaia; bron: www.eurobasket.com) Vind het persoonlijk niet zo raar dat die dames voor het geld zouden gaan, want je klinkt als een nogal zelfingenomen (beetje vol van je eigen geld en probleempjes) persoon. Maar goed, dat is mijn mening. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |