![]() |
Kan jij goed dansen?
Dans je vaak? Als je uitgaat of misschien stiekem voor je spiegel? Op welke muziek dans je het liefst? Knap je af op mensen die het niet kunnen?
|
Nee.
|
ik kan enkele eighties moves goed uitvoeren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat doe je dan als je uitgaat? barhangen? kijken naar mensen die wel dansen?
ik ben echt geinteresseerd hoorr :):) |
Ik ga nooit uit, dus dat is wel zo makkelijk.
|
ik wel :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met msn meestal. En ik kijk vaak films. :) |
Citaat:
ik leer Kantiners kennen huhuhuuhu |
Oh oh, zeer 'huhuhuhuhu'.
|
Ik kan absoluut niet dansen. :o
|
Citaat:
|
Ik kan best wel dansen. Ik zit op dansen en heb een tijdje les gegeven aan kleine kinderen. Als ik uitga en ik met een meisje sta te dansen 'stelen' sommige mensen weleens bepaalde bewegingen en krijg ik soms een compliment. Vind ik wel leuk :cool:
|
Ik zou het niet weten, 'k heb mezelf nog nooit zien dansen
|
Ik kan niet dansen en zit daarom meestal in de kroeg: lekker veilig
Gefeliciteerd ook hallo |
dankje
O ja ik kijk overigens nooit naar andere mensen die aan het dansen zijn |
Citaat:
|
nee, niet echt.
kheb wel 3 jaar op stijldansen gezeten, maar zo dans ik niet echt als ik uitga:p |
Als de beste! Ik bounce iedereen van de dansvloer af.
|
Nee, maar ik vind het wel leuk :) Ik dans zoals ik wil, en dat is nogal raar :o
|
Citaat:
|
Geen idee, maar ik doe het lekker toch.
|
Ik kan niet goed dansen, maar vind het wel leuk (zit ook op stijldansen en zat op jazz-ballet en moderne dans).
|
Ik kan moonwalken :cool:
Maar ik dans gewoon, ik bij uitgaan. Of ik het kan is natuurlijk een tweede ;) |
Ik wiebel, ook zonder muziek wel eens.
Soms zing ik erbij. |
Citaat:
http://www.ronniejackson.nl/images/z...e/dsc00171.jpg |
ik kan het niet, maar ik heb wel gevoel voor ritme :D
|
Op zich wel. Ik ken mensen die het slechter kunnen, haha :) Ik doe het in elk geval graag, het liefst op'bootie-muziek tijdens feestjes, maar verder op zo ongeveer alles lukt het wel. Alleen hardcore niet. Go on, hate me, you skinheads! :bloos:
|
wel aardig volgens mij
draai een tof nummer, en de bewegingen komen vanzelf :p |
Nooit iets mee gehad. Laat mij maar headbangen ;)
|
Ja heel goed
|
mmm, ik dans vaak, in discotheken en voor de spiegel :bloos: ik heb nog geen klachten mogen ontvangen.
Als ik dans is het meestal op drum 'n' bass, of zelfs hiphop (is wel dansbaar, je moet wat) of gewoon op de muziek die ze op dat moment draaien in de tent waar ik ben. Ik knap niet zo zeer af op mensen die niet kunnen dansen (of het moet wel heeel beroerd zijn, van die jongetjes die 50 cent nadoen enzo...) veel vervelender zijn mensen die als een hark staan, en je dan zo aan staan te kijken van: 'wat de neuk dans je...' :s |
Citaat:
Nee. |
Ja. Veel dansles gehad, veel muziekles gehad dus ik kan sowieso aardig ritme houden en aangeven :)
Daarbij probeer ik af en toe isolatie oefeningen uit te voeren, zodat ik soepel blijf. Ik kan niet zonder dansen :) *edit* Mijn ouders hebben járen goud gedanst, dus het zit nog in mijn genen ook :D *edit* |
Gelukkig niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop dat ik kan dansen want anders zet ik mijzelf vrij vaak voor lul. :) Toch durf ik niet voor de spiegel te gaan dansen, want STEL JE VOOR dat het er heel erg verschrikkelijk fout & verkeerd uitziet, dan durf ik nooit meer te dansen. Nee, laat mij maar in de waan dat ik het kan. (Y)
OHJA; ik doe het liefst een dansje op R&B. Ze noemen me niets voor niets neger! |
Nee, ik kan niet goed dansen. Zeker niet als het bijvoorbeeld om stijldansen gaat, dat kan ik totaal niet en dat wil ik ook helemaal niet leren.
|
ik kan niet heel goed dansen, maar ritmegevoel heb ik wel, en als je stijldanst is dat wel handig
|
In de discotheek niet echt, voor de spiegel thuis wel redelijk, stijldansen vertel ik je zondag nadat ik wedstrijd heb gehad! Maar wel redelijk goed vergeleken velen, maar nou ook weer niet aan de top.
|
na een paar pintjes wel
|
Ik breakdance.
Aangezien dat bij het uitgaan niet echt werkt dans ik niet superveel. Ik ben verder geen goede "discotheek-danser". Btw meestal zijn er toch geen nuchtere mensen meer in discotheek dus dan boeit het me ook niet zoveel meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53. |