![]() |
favo pizza...
Wat is je favoriete pizza en wat zit daar dan allemaal op???
ik ga voor de pizza magaritha (of zoiets) met kip, champignons en uien.... |
Citaat:
OT: ik vind de hawaii erg lekker (ham en ananas). en anders vaak met champignons, ui, ham/spek/salami. Ei ook nog wel eens |
Hawai
Salami met gehakt en champignongs en ui en paprika en alles! |
Uhm.. ik weet niet precies hoe ie heet, er zit iiG salami op & een beetje kaas, niet te veel.. wat er verder op zit maakt me niet zo veel uit. Oo & Hawai is ook wel lekker :)
|
Citaat:
|
Tonijn.
Tonijn (duhh:P), rode ui, artisjok harten, mozorella en tomaat natuurlijk. Of salami :o Tomaat, kaas, champignon, salami. (y) :o |
Diepvries:
Albert Heijn excellent toscana pizza met mozzarella, courgette, groene asperges, paprika, brocolli en aubergine <33 Pizzaria: Napolitana/Prosquito: tomaat, ham en kaas |
Ik werk in een shoarma&pizzaservice maar toch neem ik alleen maar pizza's met ham of salami. Dat vind ik gewoon het lekkerst. Wel met knoflooksaus!
(er zit standaard tomaat en kaas op) |
Zelfgemaakte (y)
Ik doe er alles op wat ik in huis kan vinden, dus soms vleeswaren, soms vis, kip, sowieso groente zoals broccoli. Uiteraard tomatensaus, gewone kaas, andere soorten kaas. |
Zelf deeg maken (is lekker), tomatenpuree, belegen kaas, ham, gekruide kip, paprika, champignons. Nouja, alles wat in huis is eigenlijk.
|
Hm, toevallig, wij eten vandaag pizza. Half zelfgemaakt, we hebben kant en klare bodems (of hoe noem je dat) en dan gaan we er straks zelf alles opleggen. Maar ik vind tomatenprut en kaas altijd wel het belangrijkst, tonijn vind ik ook wel lekker.
|
Heel veel soorten kaas waaronder veel geitenkaas (Y)
Of tonijn en uien (Y) |
|
pizza margharita met ananas en extra kaas...
eigenlijk dus gewoon pizza hawaii, maar dan zonder ham:P |
ik had op vakantie een keer een pizza op met nacho's en gehakt dat was wel zeer smakelijk....sowieso pizza bolognese (y)
verder lekker op pizza : mozzarella sardientjes anjovis ui tonijn ananas zwarte olijven ummmjah dan is ie al behoorlijk vullend me dunkt:) |
Een verse pizza (dus geen diepvries) met tomaat, artisjok, veel kaas, olijven, kappertjes, paprika en champignons.
|
Margarita, met zo min mogelijk kaas.
|
Er zit hier in de stad een pizzaria (spelling?) waar ze 'pizza gezond' serveren en die is echt heerlijk. Met kaas, tomaat, mozzarella, pesto, sla en zure room. (y)
Alleen jammer dat de bodem in het midden een beetje zompig wordt. Ananas doet het ook altijd goed. |
pizzEria
|
hawaii en fungi
|
Funghi is idd erg lekker!! Vooral met uien erbij!
|
Quatro Formaggi
Margarita Hawaii (zonder ham) Mozarella Iets met veel groente en shit, iig geen vlees. |
vegetarisch??
|
turkse paprika pizza
|
Pizza funghi (dus met champignons) of al tonno (dus tonijn).
In pizzeria's heel verschillend, net waar ik trek in heb. En ook graag pizza's met veel groente. |
Ik weet niet hoe het heet, maar als we de pizza zelf maken of we eten bij een echt restaurant en niet bij een een sloeberig afhaal-hokje, dan met champignons, ham en peperoni (y) . Als we wél bij het sloeberige afhaalhokje eten, dan neem ik een pizza margharita.
|
met spinazie, feta en ei
|
tonno. met kaas ui en tonijn. en soms ook champignons. (van ristorante)
|
D'r Oetker Ristorant quotro fromaggi
|
Pizza Gyro's (Met tomaat kaas en shoarma (y))
|
Die Ristorante-pizza's, en dan vooral Quartro Fromage of zoiets. (y) Salamipizza's en pizza bolognese zijn ook lekker. :)
|
De vegetarische pizza van al capone.Er zit geitenkaas,pijnboompitten,tomaat,spinazie en nog meer dingen op.Niet dat ik vegetarisch ben maar hij is gewoon lekker (y).
|
De lekkerste de pizza die ik ooit gegegeten heb is een pizza margherita met ananas in een restaurantje in Florence (y) Heerlijk veel kaas, perfecte bodem en prachtige grootte.
|
Citaat:
|
Ik ga een keer tomaat/avocado/pepers/paprika/champignons doen. Dat wordt de gaafste pizza ooit.
|
IIG geen dr Oetker pizza's.
2 keer op en 2 keer goed ziek geweest, me vriend ook. maar het liefst gewoon 1 met kaas/tomaat en dan gooi ik er zelf nog wat extra kaas en ham bij. Heerlijk :) |
Hawaii of salami
Vind ananas en ham heel erg lekker, en salami uiteraard. Pas had ik iets met brocoli, ook heel lekker Champignons op pizzas vind ik weer heel fout :s en vis |
Tonijn of fungi (y)
|
Pizza Calzone, dat is zo'n dubbelgevouwen pizza met heel veel ingredienten.
|
zelfgemaakte (y) , dus standaard tomatensaus, kaas, ananas, ham en knoflook
als we et niet zelf maken; hawaii (ananas en ham) |
Hawaii, met ham en ananas.
Hoewel zelfgemaakte pizza alles overrulet. Ham, salami, heel veel kaas, ananas, champignons, broccoli, tomatensaus, gewone tomaten etcetcetc. |
Met tonijn, rode ui, mais en heel veel kaas <3 :o
|
Diavola (kaas, tomaat, salami, peper)
Of Wurstel (kaas, tomaat, plakjes worst (knakworstachtig) Eet ik in Italie altijd, als ik niet naar knoflook wil stinken. |
pizza taco
|
Met tzatziki, olijven en spinazie. JEZUS
|
salami
|
Citaat:
|
Zelfgemaakt.
En anders Basilicum, met GIGANTISCHE bladeren. Of met veel oregano, dus Margarita of hoe dat ook moge heten. En als opwarmpizza Dr. Oetker Mozzarella (met lekkere pesto!) In a nutshell: pizza met weinig vlees of vis en met veel kruiden. |
mozzerella tomaat en pesto.
(y) :) |
Hawai en tonijn :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |