![]() |
Gezocht: baasje
Mijn zusje zit voor haar stage op een hondenfokkerij. Er zit daar een hondje waar niet meer mee gefokt kan worden. Die honden zijn zijn brood en hier kan hij niks meer mee verdienen. Het beestje heeft een heupafwijking, waardoor de achterpoot iets naar buiten staat. Zij heeft er verder geen pijn aan of iets dergelijks. Het is een bullmastiff.
Waarschijnlijk, als er geen ander huisje word gevonden, laat hij haar inslapen. Wie heeft er tijd en ruimte voor een hond?! |
Citaat:
hoe oud is het dier? kun je wat meer informatie erover geven? ( p.s., het is niet voor mijzelf maar een vriendin van me die op zoek is naar een hondje) |
als hij bij de rasvereniging is aangesloten kan hij de hond daar opgeven voor herplaatsing.
|
Het hondje is acht maanden oud. Stamboom en dergelijke zijn aanwezig. Van haar ''heupafwijking'' ondervindt zij geen leed of pijn in haar verdere leven. Er is een kans dat het er nog kan uitgroeien maar hij wil dat risico niet nemen
www.heksenwiel.org naam is Tiger |
Hier de foto van t hondje:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=4FXIRLOK Echt heeel schattig! Ik zou m zo willen hebben, maar heb er geen plaats voor én ben allergisch, helaas :( |
Wij hebben een boxer reu van 7 jaar en daarom wil ik graag weten of ze goed met andere honden kan.
|
Oja en is ze goed zindelijk?
|
Citaat:
Daarbij, wat maakt het nou uit die extra moeite om het hondje zindelijk te maken? Is dat nou echt een pre? De foto doet het niet overigens. |
Nee, dat maakt niet zoveel uit. Maar kan ze goed bij andere honden? Want dat is wel belangrijk.
|
Jazeker kan ze met andere honden overweg, heel goed zelfs, ze speelt met alle honden enzo. Het is een heel speels hondje.
Zindelijk is ze niet, maar dat valt goed te leren. Voor meer en betere informatie kan ik de mail van mijn zusje geven. PM maar wie dat wil hebben |
Tiger he?
op een ander forum was toch iemand die hem wilde hebben |
Ja ik zou haar misschien ook wel willen. Ik heb je zusje al 2 keer een mailtje gestuurd maar ze stuurt niks terug.
|
Citaat:
To be of any help. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |