God Of War II: Divine Retribution
http://www.ownage.nl/images/content/35433.jpg
Citaat:
Tijdens de GDC in San José deed David Jaffe een kort boekje open over God Of War II. De bedenker van de mythologische hack 'n' slash onderbrak Phil Harrison's toespraak om wat te vertellen over de game.
In deel twee zal hoofdpersonage Kratos een hoop nieuwe moves, spreuken en wapens tot zijn beschikking hebben. De game wordt ontwikkeld door Sony's studio in Santa Monica en zal in het eerste kwartaal van 2007 verschijnen. God Of War was zijn "droomproject" maar deel twee zal het eerste deel zeker overtreffen: "In the gaming world, it's rare that a sequel equals, let alone eclipses the original, but I think this is going to be the exception to the rule in terms of quality, gameplay and story".
Ach, het zou vreemd zijn als hij zou zeggen dat de sequel minder zou zijn dan het eerste deel. Over de PS3 zelf had Jaffe trouwens ook een opmerking: "It seems to be incapable of rendering 3-way sex scenes in real time." Jammer.
|
Citaat:
Gisteravond bracht ik jullie al een hele lijst aan nieuwe informatie over de PS3, afkomstig uit Phil Harrison's speech op de GDC. Naast al het PS3-geweld, werd er ook iets verteld over een PS2 game, namelijk God Of War II: Divine Retribution.
Tevens zei ik dat er een filmpje getoond was, maar nog niet beschikbaar was. Guess what? Precies, hier is 'ie dan! In het filmpje zie je een aantal nieuwe moves en vijanden. Het geheel zag er nog gruwelijker uit dan het eerste deel. Ook bespeurde ik al een klein aantal nieuwe platform-elementen. Zachtjes uitgedrukt, denk ik dat dit deel wel eens minstens zo goed als het eerste deel kon worden.
|
Filmpje: Filmpje
Bron: www.ownage.nl
Ben nu bezig met downloaden van het filmpje, maar het lijkt me nu al super!
Dit wordt waarschijnlijk een must-buy (tenzij ze het heel erg verpesten..)
Meningen?
Edit: OK, het filmpje zag er super uit! (jammer dat het een cam was, maar goed)
Meteen weer die good ol' GOW beelden met een paar kleine veranderingen.
Very nice!
Ik kijk uit naar meer nieuws, meer beelden, etc!
|