![]() |
Wanneer werd het laatst tegen je gezeurd?
en waarover?
TS begint: Net mn huisgenootje, of het de bedoeling was dat we zouden bevriezen tijdens het eten omdat de ramen openstonden en ik met de rest van de huisgenoten de Lente in ons huis binnen lieten. |
op school, ze zeggen dat ik arroganter ben geworden :D
|
Vanmiddag, een vriendin van mij die vind dat ze dik is. Dezelfde vriendin dat ze bang is dat het snel uitgaat met haar vriend en een vriend zeurde ook over zijn liefdesobsessie.
|
Gister aaf
|
Vanmiddag nog.
|
Citaat:
|
1 min. geleden
|
Citaat:
|
Vanochtend op m'n werk.. omdat ik gister babi pangang op heb.
|
Gisteravond. Mijn vriend was om half vijf 's morgens begonnen met werken, en hij moest vannacht doorrijden. Daar baalde hij van, want hij was ook pas weer om zes uur op plaats van bestemming. Best zielig eigenlijk.
|
Een halfuur geleden, door een vriendin omdat ik vanmiddag met twee andere vriendinnen alvast ben gegaan en geen zin had om een uur (!) op haar te wachten. Ik had moeten wachten, want die kan niet want zij wacht ook altijd op mij en blablabla, ze is heilig. Waar kun je een probleem van maken. :s
|
Zo juist.
Broertje, kan hij ook niets aan doen, ik vergeef hem. |
zojuist
Ik zeurde tegen mijzelf :) ohja en tegen myrthe en die zeurde heerlijk terug. (Y) |
Citaat:
|
gisteravond door een goede vriendin van mij die mij gaat helpen met afvallen.
heel lief bedoeld en ben der ook blij mee maar ze kan wel zeuren:o:P "hoeveel water heb je op?" "ehh 1,5 liter" "hup,hup nog meer drinken jij:P" |
uhh, vanmiddag, ik had nog maar 6 keer uitgelegd wat mijn standpunt was, en vervolgens vroeg iemand aan me om het nog eens uit te leggen
*hoofd tegen de muur bonkt.. |
Daarnet, het is joud buiten, maar ik hoef niet naar buiten :evil:
|
afgelopen avond.
over de stank van de rook :o |
Weet ik niet meer.
|
Net, dat mijn bier niet snel geno eg kp was!
|
net nog, de radio moest persé aan en 'n sync moest uit :rolleyes:
|
Vanmiddag, toen ik ging winkelen met een vriendin.
en ik vond dat ze dik leek in die truitje, en was ze niet mee eens. :o |
Geen idee
|
gisteravond
|
Citaat:
|
Vanochtend, meisje van tennis zeurt altijd tegen mij, elke week, maar ik ben ertegen gehard.
|
Een uur geleden. Ik ben met grote regelmaat slachtoffer van huishoudelijk zeurterreur.
Ik ben er zelf ook erg goed in. |
Net, m'n moeder, of ik nou echt geen scheikunde/natuurkunde/wiskunde moest gaan doen.
|
half uurtje geleden op mn werk, iemand wilde geen chocomel drinken maar ik goot het bij haar naar binnen:o.
|
Ik weet het niet eens meer :D Ik ga niet zoveel met zeurende mensen om (y)
|
Vanmiddag, mijn zusje. (n)
|
Een trut op de manege die zogenaamd de baas is,\
Dat ik het kuilgras niet moet meenmen naar buiten want dan worden de paarden ziek. pfff in het wild eten die paarden gras op de grond dusssss :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |