![]() |
Engels boekje
Voor Engels moeten wij (VMBO-4) nog 1 boekje lezen :(. Maar ik heb nog niet echt een keus kunnen maken. Zouden jullie mij misschien een aantal tips kunnen geven wat misschien leuke boekjes zijn. Ik stel wel een aantal eisen trouwens :)
Mijn eisen: - Een spannend boekje - Niet te dik - Waar veel over op internet is te vinden :) Wie heeft er tips? Heb je ze post :D |
'The Birds' van eh... Daphne du Maurier.
Die is in ieder geval spannend (bedoeld) en niet te dik. edit: schrijfster gevonden! |
> Moderne Talen
|
Citaat:
|
Dit topic hoort op Moderne Talen en niet op School & Studie.
|
Citaat:
|
Ik heb zelf net 'The curious incident of the dog in the night-time' uitgelezen.
Een verhaal over een autistische jongen die erg in zijn wereld zit. Het is niet zozeer spannend, maar er zitten zeker wel wat stukjes tussen waarvan je graag wil weten 'hoe gaat het nu verder?' Ik heb het zelf in 5 uur uitgelezen (221 bladzijden) en heb om sommige stukjes best wel kunnen lachen. Misschien is het een ideetje? :) |
Citaat:
|
Ik heb net "The Poseidon Adventure" van Paul Gallico uit en vond het niet slecht. Het is heel dun (nog geen 150 blz) en qua spanning vond ik het best goed (toch beter dan de andere Engelse boekjes die ik al voor school heb gelezen :o).
Of je er veel over vindt op internet, weet ik echter niet. |
Waarom moet er veel op internet over te vinden zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Go ask Alice is wat makkelijker te lezen, weet alleen niet meer van wie die is.
|
Bully
schrijver weet ik niet meer maar er is er wel veel over |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |