![]() |
Lees je nog een ouderwetse krant?
;) Ja. NRC*NEXT en een regionale krant.
|
ik zal wel moeten :mad: voor economie
|
Citaat:
Nrc Next bestaat pas een paar weken! |
alleen omdat ik een krantenartikel voor school nodig heb .. anders niet
|
Elke dag.
|
Brabants Dagblad lees ik elke ochtend ff snel door, spits lees ik uitgebreider
|
Alleen de lokale krant lees ik af en toe vluchtig door.
En soms de Metro. |
Nee.
|
Ja, de Volkskrant.
|
Ik sta er elke dag een half uur eerder voor op.
AD/De Dordtenaar |
Af en toe.;)
|
Metro/Spits
regioblaadjes Volkskrant Telegraaf |
De Stentor, jawel.
|
Citaat:
Doe mij maar een Trouw. |
Ik blader het nd wel eens door als ik tijd heb 's ochtends. En als (als, dat is maar heel zelden eigenlijk) ik met de trein reis 'sochtends het liefst de Metro.
|
Ik lees 's ochtends voordat ik naar school ga vaak de Trouw.
|
NRC Handelsblad
|
Nederlands Dagblad, Zwolse Courant, Spits en Metro.
|
Citaat:
|
Bijna niet meer, om eerlijk te zijn. Ik koop af en toe nog wel de zaterdageditie van De Volkskrant of het NRC, maar that's it.
|
Citaat:
|
Ja.
|
Citaat:
|
Ach, als je de krant eens twee weken niet hebt gelezen is alles nog altijd hetzelfde :)
|
Nee. Alleen soms op zaterdag de volkskrant.
|
kijk het Eindhovens Dagblad meestal ff snel door
|
Citaat:
|
Jazeker, momenteel het Brabants Dagblad en NRC.next. Plus Spits en Metro als ik die te pakken krijg, maarja dat telt niet he :o
|
metro of spits elke dag in mn lunch pauze, vaak soctends het finanfiele dagblad, vaak savonds en in het weekend de NRC
|
Citaat:
|
Soms
|
Spits/Metro. Ligt er maar net aan of het in de bus ligt en of mijn groupie de laatste vrije spits heeft kunnen bemachtigen.
|
De Volkskrant komt binnen in mijn postvakje op de flat, dus meestal lees ik die wel ja 's ochtends. Even snel de voorkant en de eerst paar pagina's, en dan naar de sport, wat jammer genoeg meestal maar 1 pagina is.
|
Ik lees Spits, Metro en Dagblad de Leugeneer. :)
|
Metro/spits, met voorkeur voor de spits, voor mn gevoel staan daar iets meer artikelen in met inhoud
Volkskrant op zaterdag en zo af en toe een PZC of ee NRC-next |
Bijna niet, af en toe als ik op de W.C. een grote beurt moet doen ofzo. En de film kunst en andere rommel pagina van NRC.
|
spits en metro als de mensen zo vriendelijk zijn geweest deze te laten liggen
en leidsdagblad blader ik geregeld door.. en de regiokrantjes die sinds kort 4 keer per week verschijnen ofzo |
De Volkskrant...en als ik 's middags op een vrijdag of zaterdag tijd over heb ook het NRC of heel soms het Parool.
|
Bijna iedere dag de Metro en/of Spits, een keer in de week de Amersfoort Nu en/of De Stad Amersfoort en de NRC blader ik af en toe eens door.
|
kranten zijn tof, en handig...
metro sowieso en af en toe t AD en brabants dagblad/volkskrant als mn ma ze koopt |
'Ouderwetse krant'? (-;
Ik lees in het weekend afwisselend de Telegraaf, Volkskrant of het AD. Doordeweeks de Metro. |
Ja, ik lees 'sochtends altijd de Volkskrant.
|
Citaat:
|
Tubantia & de Volkskrant
|
Ja, De Gelderlander
verder in het OV nog de Metro of de Spits |
NRC. de rest van de nationale bladen is pulp.
ja, OOK volkskrant. en OOK de gelderlander (hoewel dat niet nationaal is, maar ok) |
Ik zweer bij De Volkskrant. Alleen jammer dat mijn moeder er nu geen geld voor heeft en ik m van de buren moet jatten.
|
Ik moet eerlijk zeggen dat als ik er geld voor zou hebben, ik wel elke dag de krant zou lezen. Het NRC Handelsblad. :cool:
Maar goed, een abonnement op een krant is niet echt goedkoop. |
Citaat:
|
nee
ik lees heeeel soms de spits en zelden zie ik t nieuws, maar tis te subjectief, irritant gewoon hoe veel (vooral slechte) conclusies ze trekken maar oke daar ging t nie over:P als ik geld had voor een krant zou ik overigens wel krant kopen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15. |