![]() |
Hiep hoi -_- zz
Wat was vandaag jouw wow?
|
@ freakjuh da's dan weer wel een wow (y)
|
(y) nieuwe album placebo gedownload.
heb een Goed gekregen voor mijn tekeningen. |
Citaat:
ontopich, ik werd uitgekafferd door een collega die ik erna op der nummer zetten omdat der getatöerde eyeliner was uitgeschoten en het nu lijkt alsof ze een zwarte kraaienpoot naast der oog heb zitten voor de aankomende 4 jaar (Y) |
^^ je avatar :D
"I can put a whole fist in my mouth, wanna see?!" Mijn schoolexamen aardrijkskunde ging best relaxed, ondanks het feit dat ik echt niet geleerd had. |
Morgen is het vrijdag.
|
Citaat:
|
wel een relaxte stagedag gehad, mocht eindelijk op een peunie klimmen. het was wel een valse, maar toch.
|
Burst - prey on life
Nog steeds even intens, ben benieuwd naar die nieuwe plaat. |
omg!
ik krijg morgen ofzo studiefinanciering, en ik moet aankomende maand minimaal 1 dag positief staan op mijn bankrekening. die studiefinanciering zorgt ervoor dat ik echt precies op de cent af 1 euro positief sta. hoe hard is dat! :cool: (y) :eek: en ik heb de komende maanden twee keer meer inkomsten dan uitgaven, dus dat wordt sparen (Y) |
Ik ben volgende week de halve week vrij en ga me een breuk werken en er allemaal cd's van kopen.
|
oh mijn wow's kunnen niet op: ik heb de aankomende twee weken elke dinsdag vrij(Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien niet zo goed. wel handig. (y) |
Citaat:
Meer een soort van cursus 'hoe werk ik mezelf zo snel en diep mogelijk in de schulden' Mijn wow: ik ben bijna klaar met leren olé edit: en ik krijg aan het eind van de week geld, héél veel geld en volgende week loon etc. (y) |
ik had stage en mn kiddoos waren lief
daarna een heel stuk gewandeld met de hond in de zon daarna verjaardag van mn neef waar ik de slappe lach had met mijn opa en nu luister ik toffe spaanse muziek en wil ik op vakantie (Y) |
ik heb nu hopelijk een poosje vrij van school, oftewel zeer lang weekend.
hopelijk kan ik extra werken, want dat verdient beste centen. verder is mijn nieuwe vinyl binnen en ga ik wat aan computers rommelen. ohja, mijn vriendinnetje was vandaag op bezoek, daar was ik blij om, en de zon scheen en mijn thermometer op balkon zei +12graad Celsius. :cool: |
Eh.. ik heb er eigenlijk geen :confused:
|
Citaat:
|
ik kreeg spontaan 250 euro van het uitzendbureau maar ik heb al 2 maanden niet gewerkt :confused: is het een wow of een vergissing? ik ga er morgen achterkomen :) :)
|
Martini, baby!
En the kooks En mannen, in het algemeen. En zij in het speciaal. |
Citaat:
Ik ken een jongen die had aangevraagd dat hij rood kon staan, binnen een kleine week stond hij bijna 700 euro rood.:):) Daar zouden serieus strengere regels op moeten komen, toetsingen ofzo. Het is aan de ene toch belachelijk dat jongeren rood kunnen staan om aan bepaalde achterlijke behoeftes te voorzien? Voor je studie snap ik nog wel, maar anders |
Citaat:
|
'Voorkomen is beter dan genezen' zullen heel wat wijze mensen gesproken hebben. En geef ze eens ongelijk. ;)
|
Citaat:
"Mevrouw, heeft u last van PMS of winkelt u overbodig veel als u zich rot voelt? Ja? Dan zullen wij u deze rekening moeten weigeren, het was Metal zn idee. |
Citaat:
Ik vind dat je het op die manier ook best kunt aanvragen, als je weet dat je op tijd weer positief kunt staan en het blijven. Maar 700 in een week uitgeven is gewoon dom(N) Het is en blijft toch geld wat in feite niet van jou is. |
Ja dat bedoel ik dus, dan ben je gewoon een sukkel. :D
Ach ik leende ook voor mijn studie, had er wel een baantje bij maar ik wilde ook leuke dingen doen he. Nu werk ik en het roodstaan is na een maand verdwenen. Ik bedoel maar, who cares. :D |
Citaat:
|
ohja ik kwam erachter dat ik al gedurende langere tijd bepaalde uren zonder toeslag uitgekeerd krijg. oftewel nu heb ik uitzendburo ff gebeld, met een melding, moet ik ff doorgeven vanaf wanneer dat is gebeurt dat die toeslag eraf is gegaan, en w00t dan wordt t hoogstwaarschijnlijk met terugwerkende kracht alsnog uitgekeerd, en dat zijn dus de betere berichten..
|
Citaat:
Daarbij komt dat de rente op die studentenleningen ook geen kanker voorstellen. Ik kan trouwens een stuk meer in de min staan :) |
Citaat:
|
wow mijn loon (y)
|
ik ga mezelf dooddrinken :)
|
per direct :D :p ;) :) (y)
|
de weerman van talpa zei "we krijgen veel regen en ook nog wat buien erbij" :D
|
vandaag is een kutdag
maar gister had ik wel wows lekker weer en het hoogste cijfer van een grammaticatoets van nederlands :eek: |
bij grammatica nog wel (y)
|
Hell yeah, snowboarden gister was vet, vooral het laatste anderhalf uur in die apres ski ruimte. Nu zit ik met een brakke kop op school en dat is minder wow eigenlijk.
|
hiep hoi! ik had net tussentijdse toets voor mn auto en die gast zei LETTERLIJK dat als iedereen zoals mij reed, hij een luizeleventje had :cool: "ik voel me echt heel ontspannen, heb echt niet het gevoel dat ik je moet controleren en je hebte en prachtige rijstijl!"
WOEHOEW! "je hebt naar mijn idee nog maar een paar lesjes nodig en dan zie ik je hier graag terug!" YAY!! :) |
DAG lieve mensen ik ga naar Algerije!
|
maandag 13/15 graden !
|
ik ga nou mr oizo van slsk afhalen en keihard draaien
|
ik krijg misschien nog 960 euro stagevergoeding, met terugwerkende kracht :eek: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil cijfers!!! Hoewel ik 1 keer een uitmuntend had voor een project, dat klinkt wel leuk (y) |
ik leef nog steeds in m'n wow van gister en da's wel wow genoeg (Y). en om m'n rijbewijs te halen had ik 2500 euro:
ellen zegt: je hebt je rijbewijs ellen zegt: en nog 782,95 over aldus m'n moeder. wow, daar kan ik echt wat vets voor kopen :cool: |
ik snap echt niet dat ouders rijbewijzen betalen. Een bijdrage oke, maar 2 keer zoveel geld dan nodig is omg zz
|
ik wil niet snappen waarom een rijbewijs zoveel geld kost :(
|
ze me wanadoo aangesloten ,
ff downloaden van xs4all ftp, een ruime 2MB/sec dat is toch wel beter dan pauper@home |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12. |