![]() |
DJ setje te downloaden
Icke draai wel eens een virtueel setje en ik heb er een online gezet.
Het is een set van allerlei dancey bootlegs en remixen. Het gaat van vrij recht-toe-recht-aan electro tot drum 'n bass en tegen het eind knallen Song 2 (Blur), Smells like teen spirit (Nirvana), Emerge (Fischerspooner) en Smack my Bitch up (The Prodigy) alle 4 tegelijk uit je speakers :p . Bevat tracks van RESET, Lenlow, Pilchard, Aggro1, Ape, Dsico, Churchill, Electric Cowboy and Dsico. (Dat zijn de namen van de remixers, originele artiesten zijn oa The Prodigy, Nirvana, Fischerspooner, Christina Aguilera, R Kelly, Micheal Jackson, Electric Six, Alter Ego, Josh Wink, etc, etc.) En d'r zitten helaas her en daar wat foutjes en slordig heden in, maar ik wilde het gewoon zo laten. Voor de duidelijkheid; dat punt op 29:12 is dus geen brakke scratch poging, maar ik dacht dat ik de prelisten-track aanpaste, terwijl ik met het main kanaal bleek te fucken :( . HIER 78:37 minutes, 160 kbps, 90MB |
ik vind het echt mega teveel tracks in een mix, t is net zo'n ben liebrand / tmf videoyearmix geworden ofzo waarbij je de kans niet krijgt om een nummer ook echt daadwerkelijk te horen, of net een refreintje mee te pakken, beetje jammer vind ik dat persoonlijk ..
|
Citaat:
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, ik had het ook iets rustiger kunnen doen, maar een set van 3 uur gaat niemand downloaden en je moet de vaart er wel een beetje inhouden, anders valt er om de 5 minuten rust op de dansvloer. |
Pretty cool, wat voor software heb je gebruikt dan?
|
Citaat:
http://www.virtualdj.com/ |
wat is het voordeel van dat programma?
Kun je voorluisteren dmv een multichannel soundcard? Misschien kun je beter traktor gebruiken. Om op de pc muziek te mixen is dat volgens mij het beste wat je kunt krijgen. Plus het werkt goed met final scratch. |
Citaat:
En ik heb Traktor ook, maar dat vind ik onhandig werken nu ik nog geen externe controller heb; VDJ heeft aparte crossfaders voor hi, mid en low . In Traktor kan je met alleen een muis niet bas van deck 1 er uit draaien en die van deck 2 tegelijkertijd er in. En ze werken allebei met Finalscratch, Traktor hooguit misschien wat beter maar dat is voor mij toch compleet irrelevant aangezien FS2 885 euro kost :o . |
en dan heb je alleen de scratchamp en 2 tijdgecodeerde platen haha!
|
er zijn goedkopere alternatieven.
|
zoals?
iets dat ook daadwerkelijk zo werkt als FS? |
Er zijn idd goedkopere varianten van FS2, maar zolang je met timecodec vinyl werkt heb je draaitafels nodig en die heb ik niet (althans, ik heb er wel een, maar daar ga ik niet mee DJ'en). En een externe midi controller is zowieso vrij onmisbaar als je een laptop als hoofdbron gebruikt, dus kun je net zo goed die controller ook gebruiken om in nummers te zoeken en te nudgen enzo (waar je anders FS voor zou gebruiken).
|
Zitten heel erg leuke stukjes in. (y)
Welk liedje is dat op 01:10:01 ongeveer, het melodietje dat zich dan afspeelt? Danku. |
Citaat:
Dat nummer is Fasten Your Brothers Seatbelt Gemixt door Andreas Churchill En dat bevat de volgende nummers; Pendulum vs Freestylers (Fasten Your Seatbelt) vs Outhere Brothers (Boom Boom Boom) |
Citaat:
Ik weet dat op de DJ Expo van 2005 alweer er bij de Behringer stand een alternatief werd gepresenteerd voor FS: Een normaal controlepaneel van een dubbele CD-speler die je in je USB prikt. Moet zeggen, dat t nog best lekker werkte ook. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Pioneer of zo zou ook s zoiets moeten doen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bale.. (n) |
Ik heb weer wat webtraffic aangeschaft, dus hij is weer te downloaden (y) .
|
Doet ie het niet meer of ligt dat aan mij?
wil 't wel horen namelijk... |
Citaat:
Even als DEZE EDIT: kan even duren voor het verwerkt is... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |