![]() |
schaamhaar scheren
ok misschien klinkt dit raar maar hoe scheer jullie je schaamhaar? ..mijn vriend houdt van kaal en dat wil ik ook maar met een scheermes kom je moeilijk bij sommige plekken en iik heb mezelf wel heel veel keren gesneden daaronder en blijft het toch niet helemaal kaal en doet het pijn zo wat is de beste manier om jezelf te scheren....alvast bedankt :) :s
|
gewoon een streepje, met scheerschuim en n mannenscheermes, mijn vriend scheert overigens mijn schaamhaar, hij kan dat beter bij mij dan ik :)
|
@jj13, ijzersterk vertrouwen :eek:
|
Etos heeft extra smalle scheermesjes voor de bikinilijn, daarmee kun je er misschien beter bij :)
|
Gebruik de zoekfunctie eens op L&G. En wat heeft scheren met seksualiteit te maken?
|
Citaat:
Et voila |
Citaat:
:cool: (y) |
Citaat:
|
Ik heb schaamhaar van wel 50 cm... ik weet niet wat ik hiermee moet doen... ermee showen?? Ik vind het zelf wel sexy.. maar op het zwembad lacht iedereen mij uit en trekt iedereen aan mijn schaamhaar.. maar ik vind het toch zonde om weg te halen.. Het is een wonderlijk iets en ik ben er trots op...
reageer graag en graag mensen die met hetzelfde probleem zitten |
Citaat:
ik doe het allebei niet ATM :D |
Citaat:
|
Gewoon met een scheermesje, paar keer per week. Soms scheerolie of scheerschuim, maar ook wel is droog. Eigenlijk nooit last van rode bultjes of jeuk. Oh en ik scheer het helemaal kaal. hou niet van haren daar.
|
Citaat:
|
Met zo'n venus gebeuren en babyolie (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dit ging puur om een mislukt permanentje op m'n hoofd ;) |
Citaat:
|
Ok, dit lijkt me wel weer mooi genoeg geweest. Dit hoort eigenlijk op L&G, maar als het hier dicht staat te zijn is het topic nog steeds vindbaar met de zoekfunctie. :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |