![]() |
Bodywarmer
He allemaal, ik moet voor school een mega-collage maken over een kledingstuk, ik heb gekozen voor de bodywarmer.
Helaas mag ik alleen plaatjes gebruiken van mensen die er een dragen, kunnen jullie me hierbij helpen, misschien hebben jullie wel je eigen foto's Alvast heel erg bedankt. Mike |
Zijn er niet genoeg plaatjes te vinden op www.google.nl dan? Als ik er bodywarmer intik, zie ik er al op de eerste pagina een heleboel staan! :o
Anders kijk je op een veilingsite, zijn ook foto's met mensen die een bodywarmer aan hebben. |
Dat kan, maar ik moet wel toestemming hebben van de desbetreffende persoon, en dat bewijs kan ik leveren met een link van dit forum
|
Hoezo heb je er bewijs voor nodig? :rolleyes:
|
ja, gek hè. weet ook niet waarom
|
Dan doe je toch alsof je toestemming heb? :rolleyes:
|
Als je collage een kwestie is van zoveel mogelijk random plaatjes van mensen met bodywarmers verzamelen is, zou ik er niet naar willen kijken. Heb je geen verhaal of idee dat je tuit zou willen beelden? En dat je daar vervolgens plaatjes/fotos bij zoekt?
|
pak plaatjes van google. knip de kop eraf en plak je eigen kop erop : klaar
|
Ga zelf naar een winkel met een paar vrienden en pas alle bodywarmers aan en maak foto's? :o
Of probeer het anders eens op een mode/gangster forum, bodywarmers zijn hip :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42. |